Prima pagină > Simple life > Temptation

Temptation

Azi am fost intr-o vizita fulger dimineata pana la bunica. Facusem de duminica seara comanda pentru carne si a venit azi dimineata. Cine e liber si „dispus” sa se duca sa o aduca ? … Metin. Meh nu m-a deranjat… adica e mereu placut sa o vad pe bunica si sa stau de vorba cu ea. In fine chestie amuzanta pe care am vazut-o pe drum, trece o camioneta pe care scria:

” Vrei sa faci baie cu Mishu ? ”

*o firma care se o cupa cu design / montat interiorul bailor

Uhm… poftim ? Unu la mana… de fel fac baie singur, bine eventual in compania unei fete dar ceva imi spune ca Mishu nu e fata. Doi la mana presupunand ca e o strategie de marketing, clar barbatii nu sunt tinta companiei. Acum eu nu imi imaginez o fata / femeie care sa fie de accord sa apeleze la o firma al carei slogan e cel de mai sus…

In fine, am auzit o replica de „agatat” :

– your hair… is just like my dog’s, so soft and beautiful.

Da. Bravo frate sigur ai cucerit-o. Nici nu mai trebuia sa zici ca e frumos si matasos, ai dat-o pe spate de la faza cu cainele

In continuare norocul meu de plaja, am ajuns acolo cu A., am facut o baie ~ 20 – 30 minute am iesit si a inceput ploaia. Da… placuta plaja am facut. Bine ca am ajuns la o terasa si am stat pana s-a terminat ploaia ( trebuie sa adaug ca ploua cu galeata)

rain on beach

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

