Prima pagină > Simple life > J-ai un bobo!

J-ai un bobo!

Doar ce am venit si eu de la bunica… si am ce povesti. Bine am si de vineri dar nu am apucat (lene / oboseala).

Faza e ca weekend-ul asta am patit tot felul de „rahaturi”… adica mereu am patit ceva prost.

Vineri am fost in aquamagic. Totul fain, super… deja prea multe superlative. In fine nu o sa stau sa explic acuma, dar m-am ales cu o ruptura de piele, practic toata batatura din dreptul degetului mijlociu de la mana stanga e „papa”. Nu e mare treaba … dar e enervant ca nu pot strange cu mana, nu prea o pot folosi. Dar repet… distractia a meritat fiecare milimetru patrat de piele „pierduta”.

Sambata sculat la 7:30 (avand in vedere ca m-am culcat la 3… ) = buba mentala

Tot sambata mai pe seara eram la bunica. La un moment am mutat niste placaje si nu am observat ca pe unul din ele erau 3 cuiburi de viespi. Am aflat ca nici lor nu le place sa fie aruncate in strade fara instiintare, intr-un act disperat 2 dintre ele mi-au atacat piciorul drept. Bine sincer… nu ma doare dar e enervant ca s-a umflat urat de tot. Una langa rotula si una pe pulpa. Arata aiurea rau, zici ca am piciorul stramb… Acu incerc cu leacuri babesti sa fac sa treaca peste noapte.

Uhm lucram cu tata si ma rog strangeam niste suruburi. Ma rog strangeam eu acolo de zor, dar avand in vedere ca mana stanga e cam bulita si nu strange bine mi-a scapat cheia => mi s-a dus mana dreapta => am lovit o teava => m-am ales cu o taietura la mana dreapta.

Jur ca sunt plin de pansamente… ce prostie. Eu cica maine sunt programat la plaja… Acum speram ca baba Samanta are dreptate la partea cu „mama… pune cartof taiat unde te-a piscat si maine o sa iti treaca… stie baba fii fara griji.”

broken-leg

  1. alina
    6 Iulie, 2009 la 12:30 am

    pepu, la naiba, asta e blestem…trebuie sa-l gasesti si sa-l elimini daca vrei sa traiesti in pace

    eu n-am fost… :p

    • CH
      6 Iulie, 2009 la 6:37 am

      da… ma duc mai tarziu sa spanzur o pisica neagra poate poate…
      si tu nu ai fost ce ?

  2. 6 Iulie, 2009 la 9:37 am

    be a man ! wuss

    • CH
      6 Iulie, 2009 la 9:41 am

      … ma repet nu ma doare, dar arata ca drq, am 2 umflaturi imense… ma enerveaza la culme…

  3. alina
    6 Iulie, 2009 la 10:04 am

    nu am fost eu cea care te-a blestemat 🙂

  4. 6 Iulie, 2009 la 10:49 am

    esti prea alintat;)) si stai prost cu indemanarea>:)

    • CH
      6 Iulie, 2009 la 1:24 pm

      pei sunt prea alintat sa sti… cel mai mic din tot neamul… toata lumea „are grija de mine” 😛
      si la indemanare… macar sa ma pricep la ce trebuie :-„

  5. alina
    6 Iulie, 2009 la 3:13 pm

    se pricepe la ce trebuie…la vrajit fete :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

