Arhiva

Archive for 27 iulie, 2009

Fun time

27 iulie, 2009 6 comentarii

Meh  ma mai uitam pe site-urile fostului meu liceu ( am zis ca am mult timp liber ? ) si am gasit poza asta :

PIB

nu vi se pare amuzanta ? sau doar eu ii vad amuzamentul, adica alinierea e perfecta :D, ai impresia ca parca tine pixul ala pe post de indicator, si indica ce va intrebati ? … pei clar indica catre tipa spalacita in cap. Acum vedem si „PIB” deasupra ei… tot ce pot sa ma gandesc e Puterea Intelectuala a Blondei. (ce produs intern brut frate? … alea is baliverne macroeconomice… aici e viata de zi cu zi, ce vorbim noi aici) Plus… mi se pare mie sau nenea are un mic ranjet pe buze ? parca si el are chef de glume 🙂

Ah … apropo cica s-a terminat cu admiterea la licee… eh pentru norocosii care au intrat la Ovidius (fostul meu liceu) am o mica poza special pentru voi… ca sa va pregatesc, sa stiti ce va asteapta :

Liceul Teoretic Ovidius - insider

Litzeul e plin de fete coool ;;) daaaaa, va tzuk pe toate nebunele mele : x
P.S. postul asta e pur amuzament, e un pamflet, asa ca luati-l ca atare.