Candva

Candva… da…

Imi faceam zilele trecute curatenie prin Inbox si am gasit un mail vechi, foarte vechi dar la fel de important. Nu o sa il pun pe tot, numai o fraza care mi-a amintit cine sunt. O fraza care m-a facut sa zambesc si sa fiu iar fericit.

Si vine ceva de genu:

Poate nu stii pentru ca nu ti-am spus niciodata, dar de multe ori am fost suparata si o simpla conversatie cu tine mi-a adus zambetul pe buze…pentru ca asa esti tu…un izvor de voie buna si asa trebuie sa ramai.

🙂 iti multumesc.

Categorii:Cugetari, Simple life
  1. Alexandra:D
    24 Februarie, 2011 la 3:12 am

    Are dreptate persoana care ti-a trimis mailul… 😀

    • 24 Februarie, 2011 la 11:24 am

      eh… sa fie ea sanatoasa :))
      important e ca e motivational 😀

  2. 3 Martie, 2011 la 11:54 pm

    de asta nu şterg eu mailurile, niciodată nu ştii când citeşti ceva ce n a contat atunci, dar contează acum…

  3. Nica
    10 Martie, 2011 la 2:25 pm

    Smiling 🙂

  4. 15 Mai, 2012 la 4:50 pm

    foarte frumos ceea ce ai scris. uneori vrem atat de multe, dar ne alegem cu putine. cel mai bine este sa ne multumim cu ceea ce ne face sa fim fericiti.:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

