Prima pagină > Simple life > Prezenta obligatorie

Prezenta obligatorie

Buyakasha!

Ptiuuuuu ca a trecut mult timp de cand am scris aici. Bine am si un motiv ca nu am avut laptop deci sa spun ca sunt oarecum iertat. Anyway nush cat de mult o sa mai scriu… nu ca nu ar fi evident dar cred ca o sa mai arunc ocazional cate o idee sau ceva de genul; nu cred ca mai am … „timp” sau ma rog, inspiratia necesara sa duc un post la 400+ de cuvinte.  Cred ca asta mi se intampla dintr-un motiv relativ simplu. Initial am inceput sa scriu pentru ca mi se parea o metoda buna de a fi mai… sincer/direct/tupeist, nu stiu cat de mult ma intelegeti dar eu zic ca m-a ajutat mult; si problema se pune ca si-a indeplinit scopul, asa ca e logic ca nici nu mai scriu atat de mult.

Meh, toata balareala de mai sus are rolul de a-mi oferi o scuza pentru viitoare posturi de 2 fraze / 1 poza / 1 vid. Sooo ca sa incep „cum trebuie” am auzit pe strada o replica amuzanta din cadrul unei discutii dintre 2 fete:

„Ehh ai inceput cu glumitele tale de Buzau”

xD

Anyway keep in touch.

Categorii:Simple life Etichete:,
  1. Alexandra:D
    21 Octombrie, 2010 la 7:31 pm

    =))))))) :-*

  2. 22 Octombrie, 2010 la 12:39 am

    adica o duci foarte bine, iti merge excelent de aceea nu mai ai de ce sa scrii. don`t make excuses. face it, boast about it, it`s not a shame. it happens to me too.

  3. Luciana
    23 Octombrie, 2010 la 10:00 pm

    mie mi-e lene sa scriu de aia mi-am abandonat blogul, pt k m-am plictisit de el… stii vorba aia eu ma plictisesc repede:>

  4. Aint tellin'
    16 Aprilie, 2011 la 11:59 pm

    Ai ceva tu ceva cu Buzaul… :)))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

