Prima pagină > Movies > D+D+D

D+D+D

Yes… inca traiesc; si chiar o duc bine 🙂

Anyway, ganduri aleatoare: Frate ce se intampla cu filmele din ziua de azi ? De ce toti vor sa faca un 3d? Ce s-a intamplat cu filmul normal 2d… tre acum sa imi aruncati ketchup pe fatza cand ii taie unu altuia gatul ?

WTF s-a intamplat?? Fucking Step Up 3d ? Ce rahat e asta ? Uite ce succes a avut Inception, Shutter Island si Macete. Filme foarte bune si filme „normale”. Nu stiu de ce dar am impresia ca mai nou se fac filme care sa arate bine, nu sa fie bune. Uhh hai sa facem un 3d in care punem de fiecare data cand eroul face o manevra smechera niste slow motion. E soooo OLD. Nu vreau sa par ingamfat, dar incep sa anticipez ce se intampla in filme :/ Unele sunt atat de evidente… Daca vrei sa ma impresionezi, adu-mi altceva, adu-mi ceva diferit.  Adu-mi…. Avatar? uhm Avatar? Nu, chestia aia era ciudata, da era altceva dar era ciudata (plus s-au sinucis oameni dupa ce au vazut-o deci imi pare rau dar orice film care ma duce la instabilitate psihica nu ma atrage).

Ca sa va dau un exemplu relevant cu ” film care sa arate bine, nu sa fie bun” : Clash of  Titans. E TOTAL TAMPIT, dar e 3D  :> E smecherie curata…

Gasiti aici o lista cu taote filmele 3d ever : lista Dupa o analiza rapida pot spune ca doar Despicable Me e un film bun, dar asta nu e neaparat 3d, e filmat Real D (google it) dar asta mi-a placut mult pentru poveste. In rest ? Toata lista e lame / cheezy / o trilogie ratata.

I’d totally watch this in RealD

Categorii:Movies Etichete:, ,
  1. Anonymous
    16 Septembrie, 2010 la 8:35 am

    Nom nom nom…

    2 chestii. Chestia cu ketchup-ul aruncat pe fata, e film 4D…
    http://en.wikipedia.org/wiki/4-D_film

    „orice film care ma duce la instabilitate psihica nu ma atrage”
    … pe langa restul filmelor in care vezi aceleasi clisee de acum 50 de ani, unde cand vezi o faza, deja stii ce se va intampla in urmatoarele 5 minute pentru ca ai mai vazut aceeasi faza in alte 530932069 filme, AVATAR e chiar o schimbare bine venita. Nu vreau sa ridic filmul in slavi, dar e original. Si din moment ce majoritatea filmului e CG, mi se pare normal sa-l bagi si 3D. Altele nu.

  2. 19 Septembrie, 2010 la 8:25 pm

    eram ironic la faza cu ketchup-ul
    dar da multe filme sunt remake-uri dupe altele vechi…
    cat despre avatar? nush, l-am vazut, da 3D e ok filmul (pentru efecte speciale) dar in rest firul „epic” e… 😐

  3. Vero
    21 Septembrie, 2010 la 4:45 pm

    mie imi place step up 3d. de la un film 3d ‘taaaaare’ a ajuns sa fie un film 3d extreeeem de amuzant. nu de alta, dar oamenii aia danseaza in aer. sunt mai mult decat penibili 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

