Revelatie

Aseara am descoperit poate cel mai smecher comedian. Bine omu a murit… din pacate, dar totusi, chestiile pe care le-a zis sunt aplicabile si azi ( chestii pe care le-a zis prin ’90).

Mi se pare geniu omu, un umor negru dar e umor pur. Asadar… vi-l prezint pe George Carlin.

Aveti aici un playlist cu mai toate stand-up-urile lui (click).

  1. Buby
    13 Aprilie, 2010 la 11:06 am

    Wow acum ai aflat si tu de george carlin? cred ca e cel mai destept om care a facut stand up comedy sincer, era super smecher. a murit acum vreo 2 ani sau ceva de genul asta, mi se parea ireal, intotdeauna avea o tona de energie in showurile lui (erau cam rare insa :P) oricum ma bucur ca ai aflat si tu de el, better late than never 😛

  2. 13 Aprilie, 2010 la 11:09 am

    da… doar ce am aflat 😦
    anyway a murit in 2008, dar era beyond…
    „it’s my strong belief that if there is a heaven. George Carlin would have went there and took it over. God would NOT fuck with George Carlin” *youtube user*

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

