Prima pagină > Simple life > Buba mare

Buba mare

Mda.. cine a zis ca o „nenorocire” nu vine singura… a patit-o (si da … stie ce zice).

Marti m-am trezit ca mi s-a stricat placa video de la laptop si acum trebuie schimbata (de notat ca laptop-ul nu mai e in garantie).

Asta ca asta, aseara nu am putut dormi deloc pentru ca m-a durut toata noaptea maseaua. FIX cand sa vreau sa dorm a inceput sa ma doara…

De dimineata am vazut ca anda adam si-a tras videoclip stil lady gaga. Hai tanti, fi serioasa, lady gaga e lady gaga. Oricum mi se pare prea ciudat pentru mine dar e ceva nou si ii merge femeii dar de ce tre’ sa o copiezi ?. Nu am uitat ce performanta muzicala inedita era aia cu „move your ponani”… acum vi cu lady gaga – like stuff ? …

Tot dimineata am vazut videclipul tipului ala Justin Bieber – Baby…. Ehm, ceva imi zice ca GTFO (get the f out) nu e destul. FRATE ai 15 ani si imi povestesti de iubire amor si toate cele ? CE DRQ e lirica asta? Frate ai 15 ani si folosesti : ” Oh how you do me ” intr-o melodie ? … Oh how you do me, and ya’ i’m 15. What puberties? Naaa i’m way past that period.

Serios dati un search la lirica de la fiecare videoclip al lui (care apropo cam fiecare are PESTE 50 MILIOANE de views). Toate sunt pe genul love me love me, baby i love you, FRIGGIN „i’ll buy you any ring”? GET A FRIGGIN LIFE !!!! GO PLAY WOW or somethin’… (bine taie faza cu wow, ca daca ai juca wow nu ai avea viata, deci ar fi acelasi lucru).

Nu vi se pare ciudat ? Vi se pare chiar chiut ? Ehm… stai sa vad, imaginati-va ca sunteti pe a 9-a si cantati exact ce canta asta. Mai e chiut / amuzant ?

Plus, omuletu’ are videoclip cu Luda si Usher. WTF ??? LUDA SI USHER promoveaza un mini „baiat din spatele strazii” ? Unde se duce lumea asta ? 😐

<cred ca o sa adaug o noua categorie numita „prostia umana”>


NOOOOOEZZZ

  1. alina
    9 Aprilie, 2010 la 5:26 pm

    lady gaga nu e lady… :-s

    • 9 Aprilie, 2010 la 5:29 pm

      … mai, noul videoclip (varianta necenzurata) confirma partea cu „lady” din „lady gaga”.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

