Tips from Confucius

Sooo cateva invataturi pe care le-am asimilat weekend-ul asta:

  1. Poti folosi o doza de bere pe post de grenada. Agiti doza bine si tragi un pic de inel (nu deschizi berea), cat sa scape bere din ea. Acum ai o grenada… pasul urmator? o arunci.

  2. Daca barfesti o tipa foarte inalta, asteapta pana e la vreo 30 de metri de tine; abia atunci poti incepe sa faci comentarii legate de aspectul ei (aparent fiind foarte inalta, capteaza mai usor sunetele…  asta mi s-a parut cel mai logic argument).

  3. Pentru a face patinoar ai nevoie de multa bere / sampanie si de un hol cu gresie. (bine dezavantajul e ca dupa cateva ore daca nu stropesti constant patinoarul se face mlastina lipicioasa…)

  4. Reclama de la Lion e pe bune… 9 ore de petrecere nu am patit nimic, a doua zi la pranz (cand m-am trezit), m-am zgariat in 2 locuri pe mana dreapta 😐

  1. 29 Martie, 2010 la 10:55 am

    ce subtil ne zice el cat de bine s-a distrat weekendu` asta maaa =))

    • 29 Martie, 2010 la 11:58 am

      :))
      hei… nu vreau sa ma laud 😛

  2. 29 Martie, 2010 la 8:52 pm

    deloc :*

  3. 28 Aprilie, 2010 la 6:25 pm

    patinoar se poate face si cu cateva coji de banane :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

