Demon

Cu aripi de inger s-a nascut
Printre imperfecti a crescut
Printre muritori a copilarit
Mereu, altceva si-a dorit.

Cu timpul, a innegrit,
Un daimon urat, a devenit.
Un demon care rataceste,
Niciodata nu se opreste.

norii negri prevestesc,
florile se ofilesc,
la atingerea lui rece
oriunde ar merge.

Nu e bine, e convins
Viata lui s-a stins
atata tristete a vazut…
aripile negre i-au cazut.

Acum ? Parca a renascut
Mic copil s-a facut
acum ? alte aripi a crescut
Albe, asa le-a vrut.

ridica ochii la soare
il priveste cu ardoare
razele il inveselesc
ochii ii stralucesc…



  1. 9 Martie, 2010 la 2:49 am

    cam demonica poza :-s

    metiiiil :))

    • 9 Martie, 2010 la 2:50 am

      >.< metil 😐

      demonica? nu neaparat, defapt e un Dark Elf… dar ma rog am luat-o pentru ochi 😉

  2. 9 Martie, 2010 la 3:00 am

    stiu ca tu ai ceva cu ochii 😀

    • 9 Martie, 2010 la 3:01 am

      :”> shhh nu mai da din casa!

  3. 9 Martie, 2010 la 3:32 am

    gaata gata O:-)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

