Sa fie bine

Meh… incet incet o sa ajung sa scriu pe blog fie:

– ca s-a intamplat ceva prea funny ca sa nu impartasesc

– am gasit o chestie prea funny sa nu impartasesc

– simt eu nevoia sa ma descarc

Asa… sa incepem, azi or sa fie numai primele 2 chestii

Am fost la banca, aveam de rezolvat niste chestii (irelevant); si acolo casiera era cam incepatoare ea asa… nu prea se pricepea ea si tot venea directoarea de sucursala sa ii mai arata cum e cu clicku’ cu loginu’ . Eh nu m-a deranjat, hei esti noua, si eu o sa fiu tot asa incepator pe vreun anumit domeniu, inteleg ca ai nevoie de ajutor. Dar…. dar ce a fost faza funny/ciudata. Tipa trebuia sa imi traga la imprimanta o conventie noua si trebuia sa ii dea. .. „print”. Dupa cum am spus ea era incepatoare si era greu cu ctrl+p (parca asta era comanda de print) asa ca ea zice ceva de genul:

– Numai putin.

<scoate din sertar un parfum, se da cu el>

– Sa miroasa bine.

Poftim ? … sa ce ? adica imi pimp-uiti conventia ? Oho… ce servicii marfa aveti voi astia de la X bank. Auziti, daca imi aduc cardul, imi puneti neoane pe el ? macar o janta rotativa pe margine…


NEXT

Am fost la bunica sa vad cum o mai duce, plus ca mi-a fost dor tare de ea… Anyway, la intoarcere in autocar vad o chestie geniala (bine fratele meu a observat-o):


Deci… ce-i cu suportul ala pentru rola de hartie igienica ? adica frate… ala e locul soferului (in caz de nu se observa), DE CE DOAMNE IARTA-MA ATARNA o rola de hartie igienica acolo ? Nici nu vreau sa ma gandesc… nu, nup, deci NU.

  1. Vero
    14 Februarie, 2010 la 3:03 pm

    =))=))=)) poate voia sa te cucereasca, domnule, nu intelegi si tu 😛 cine stie ce parfum cu ‘efecte adverse’ era ala :-”

    iar legat de hartie igienica…a man’s gotta do what a man’s gotta do :)) nu te pui cu nevoile omului :))

    • 15 Februarie, 2010 la 2:12 pm

      riiight, deci pot sa combin femei de 50+
      si la faza cu hartia igienica… tare vreau sa il vad pe om in timp ce conduce autobuzul cum… ehm… ma rog intelegi tu

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

