Prima pagină > Simple life > Disclaimer

Disclaimer

Erm… in primul rand „La multi ani” tuturor si tot ce vreti etc.

Rostul postului asta e acela ca aseara (sau azi dimineata cum vreti) nu mai eram sigur cui i-am trimis si cui nu SMS de la multi ani sooo am sa va zic cateva chestii:

– cine nu a primit sms-ul probabil l-am sunat

– pe cine nu l-am sunat si nu a primit sms probabil m-a sunat

– daca nu am vorbit cu el deloc (prin nici un mijloc de comunicare) atunci asta era sms-ul:

” 23:59 Uita de tot ce a fost

00:00 Traieste clipa

00:01 Un nou inceput ”

Acum… imi cer scuze daca ati primit mesajul la ore diverse (unii la 12 si un pic, altii la 1, unii chiar la 3 dimineata…); si imi cer scuze pentru cei cu care nu am vb deloc… scz dar din pacate mobilul meu nu poate da mai mult de 20 de sms-uri odata si cum am mai zis nu mai eram sigur cui i-am trimis so… sper ca nu v-ati suparat pe mine.

La multi ani din nou 😀

Categorii:Simple life Etichete:, ,
  1. Alexandra
    2 Ianuarie, 2010 la 2:17 am

    M-si sunat :-” :-* >:D<

    • 2 Ianuarie, 2010 la 2:18 am

      eh… unii primesc tratament special 😛

  2. Alexandra
    2 Ianuarie, 2010 la 2:18 am

    m-ai* :”> de aseara … :)))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

