Prima pagină > Simple life > Sa traiti

Sa traiti

Waaaaai mi-am rezurectat si eu blogul… nu stiu de ce dar nu am avut chef sa scriu pe el, nu ca nu as fi avut idei dar pur si simplu… nu simteam nevoia; anyway, va urez asa:

– la multi ani
– caruta de bani
– fete / baieti buni sa ii combinati
– iubirea sa dea pe din-afara
– sa fiti iubiti pana la infinit patrat
– sa va distrati in seara asta (cum zic aia de la Black Eyed Peas)
– sa uitati de suparari ca e nashpa
– sa zambiti cat mai mult.

Spor, eu atat am de zis pe anul asta.

Categorii:Simple life Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

