Pierdut


am pierdut atata timp
de mult, eu tot colind
de mult, eu pierd vremea
caut o casa, doar a mea.

obosit sa tot alerg,
nu mai pot deloc sa merg.
piciorul imi sangereaza
constiinta-mi nu e treaza.

umblu singur, ca un nebun;
locuri cunoscute, le confund;
strada asta-i intunecata,
pare ca-i de toti uitata.

strada asta-i mizera,
parca-i din alta era.
incet pasesc,
nu ma grabesc.

un felinar, murdar, lumina
ea, a mea, o astept sa vina
credeam ca nu va mai veni,
credeam ca nu ma va iubi.

timida, frumoasa, a venit
copila, inocenta, a sosit
usor, ma pierd in ochii ei.
Altceva… ce sa mai vrei?



Categorii:Un subiect mai delicat Etichete:
  1. Alexandra
    20 Decembrie, 2009 la 2:00 pm

    🙂 :-<

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

