Prima pagină > Simple life > From time to time

From time to time

Cate s-au adunat in astea cateva zile…

Joi am ajuns si eu in Constanta si dupa 5 minute de stat in casa m-am prezentat la bunica. Na… mereu cand sunt acasa de bayram ma duc la geamia de langa bunica mea, ea sta la vreo 20km de constanta. Am uitat sa mentionez vineri a inceput Kurban Bayram-ul (cautati pe google ca mi-e sila sa va explic ce si cum…) Eh trezit la 6 dimineata (slujba in sine incepe pe la 6 dar poti veni pana la ora 8 ); prezent la slujba de dupa masa … seara facut draci ca nu aveam cu cine merge la toplanti ( basicly ies multi tatari / turci in club ), defapt aveam cu cine merge… dar mi s-au tras destule tzepe cat sa mi se faca sila sa mai merg.

Azi a fost pomana pentru bunicul meu  (bine a fost si asta un motiv pentru a nu merge la toplanti) si m-am plimbat printre mese aducand mancaruri dulciuri.. cafea si toate cele. Ah.. am primit si tema sa invat o rugaciune pentru data viitoare ( care recunosc ca trebuia sa o stiu… )

Si maine .. maine ar trebui sa fie o zi mare, dar ma rezerv… adica din respect pentru bunicul meu voi fi mai retras.  Ce zi e maine ? … nu conteaza, cine stie, stie.

 

In memoriam S.S.E. (initialele bunicului meu):

Categorii:Simple life Etichete:, , ,
  1. Alexandra
    28 Noiembrie, 2009 la 11:52 pm

    e ziua lui Mets maine! :-* LMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! >:D<

  2. 28 Noiembrie, 2009 la 11:54 pm

    mersi anticipat 🙂

  3. 29 Noiembrie, 2009 la 12:17 am

    te-a dat de gol =))

    • 29 Noiembrie, 2009 la 12:49 am

      da >.<
      dar nu ma supar 😛

  4. 29 Noiembrie, 2009 la 3:12 am

    la multi ani, tinere! >:D<

  5. 29 Noiembrie, 2009 la 9:05 am

    Tinere… HUO ! Babo!
    Mersi oricum 🙂

  6. 29 Noiembrie, 2009 la 12:39 pm

    La multi ani ma :p
    apropo pacat ca n-ai venit vineri in wish a fost sweet
    lasa ca vedem ce facem in Bucuresti ca am vazut ca unii sunt mai neseriosi in cta, stii tu despre ce vorbesc (defapt despre ce ziceai si tu)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

