Lay back

Vreau sa declar public ca urasc melodia asta. De ce ? Pei hai luati-va niste biscuiti sau ceva ca am de povestit un pic.

Ieri echipa mea a avut de pregatit subiectul „Salariul minim pe economie” in cadrul dezbaterilor din perioada de proba de la Econosofia.  Ok nu vreau sa insist prea mult la faptul ca a trebuit sa caut niste argumente pro relativ solide si teoretice (majoritatea erau empirice + partea contra era reprezentata de C, care honestly e un tip foarte destept), mai important e faptul ca totul a decurs foarte fain. Am fost felicitati, aclamati, aplaudati… tot tacamul lucruri care m-au umplut de endorfina. Ma simteam atat de bine dupa dezbatere… incat eram gata sa strig in gura mare: ” in seara asta MA imbat” (de notat ca eu nu beau).

Buuun… acum ca aveam respectiva stare de „highness” am zis sa serbez succesul meu cu o iesire in club. Perfect, lume s-a strans, masa s-a rezervat, muzica a cantat (prea mult house sincer dar… n-ai ce-i face). Cica era noapte dedicata lui MJ… da bine au pus odata Billy Jean si franturi din mai multe melodii ale lui in timp ce niste tipe isi etalau sanii pictati de un body-painting artist. Anyway… ma simteam prea bine ca sa las asta sa ma deranjeze, drept dovada am ajuns in camera pe la ora 5 si ceva dimineata. Plus… am ras un pic de M ca ea a fost responsabila cu tinuta fetelor din seara aia si… mi-am permis sa critic cateva 🙂 .

Buuun acum sa va spun ceva despre mine, eu (indiferent la ce ora adorm), daca ma trezesc dupa ora 7-8 nu mia pot dormi oricat de obosit as fi. Acum ce melodie credeti voi ca urla la ora 9:30 ? Dap… aia de oficial o urasc de astazi…

Ah uite o melodie de chill-out dupa efortul depus:

P.S. M m-a numit in seara aia „cel mai pe invers om pe care il cunoaste ea”. Acum… cel mai pe invers om, nu prea suna bine, adica erm… hai sa fim seriosi primul lucru la care te gandesti e ca m-ar fi numit gay si ca ar exista diferite niveluri de gay-ism. Dar nu … [bine va dau voie sa radeti] din ce am inteles eu se referea la faptul ca nu imi convine nimic, ca mereu critic… bine, cred; dar totusi 😕

Categorii:Buc life, Cugetari Etichete:, , ,
  1. Alexandra
    21 Noiembrie, 2009 la 5:38 pm

    Ai avut tu ceva de impartit, ca de criticat nu critici degeaba! 😉

    • 21 Noiembrie, 2009 la 8:11 pm

      shhh… nu ma da de gol, nu stie nimeni ca am un interes :-„

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

