Prima pagină > Buc life > Debates

Debates

Cum am mai zis printr-un post mai vechi, sunt in perioada de proba la Econosofia. Eh, aseara a fost o dezbatere care a avut ca tema migratia, cauze / efecte; privite din puncte de vedere sociale, economice si ceva politice (ca tot vin alegeri).

In fine… ce concluzie am tras noi dupa dezbaterea din noaptea asta? Pei mexicanii nu pot fi doctori.

Ce faci in cazul in care ai studiat in afara si diploma nu ti-e recunoscuta in tara? Ramai in afara.

In other news… mi-am instalat google chrome si l-am testat cu cea mai mare fericire. Pana acum se descurca foarte bine si din ce se mai zvoneste pe net ar fi un fel de firefox (cand era el in vremurile lui bune de la inceput).

Totodata cica NASA a descoperit ieri apa pe luna. Meh povesti povesti, dar ce mi-a placut a fost modul in care au aflat ei ca ar fi apa. Au trimis o proba care sa bombardeze luna si la un interval de 5 minute o alta proba care sa faca poze la tot ce misca pe acolo in timp ce si asta era pe post de „warhead” pentru ca un satelit ce orbiteaza in jurul lunii sa faca  poze.  Un plan… erm, foarte elaborat. Sincer era mai fain daca trimiteau poze inapoi cu proba si o sticla de dorna: „Eu si Pierval„.

Moon surprizeHey John… they said: „bring the water back on Earth”; right ?

Ya’… we’re going to have some problems with that.

  1. Luciana
    19 Noiembrie, 2009 la 12:29 am

    pot sa fiu rea cu tine?:)) auzi, dc scrii asa mult pe blog? e prea mult text:))o sa te superi daca iti zic ca ar trebui sa fi putin mai profund?:”> a, multa bafta maine la prezentarea salariului minim pe economie. [daca nu vrei, nu-i da aprove]:)) te pup cum se pupa in zona asta de unde-s eu[nu zi la lume:P]

    • 19 Noiembrie, 2009 la 12:33 am

      inteleg inteleg… nu prea mai am mult timp si na, nu mai apuc sa scriu cum scriam odata :P. Dar promit ca voi reveni la fostul meu stil de a scrie foarte repede.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

