Eco

Stiti ca am zis eu la un moment dat ca as vrea sa ma inscriu in Econosofia… ei bine am fost acceptat in perioada de proba 🙂

Luni am avut prima sedinta VIP (Econosofia e un club care face parte din VIP). A fost foarte amuzant, 2 ore cat am stat am ras de nu am mai putut. Cunosteam… maxim 10 persoane dar hei cui ii pasa? eram aproape 100 de indivizi cu chef de glume. La un moment dat trebuia sa ne prezentam fiecare, unii au recunoscut ca au venit pentru fete, altii sa se insoare, altele sufereau ca li s-au agatat pantalonii… ce mai conteaza?

Azi am sedinta Econosofia, habar nu am ce o sa se discute dar sunt prea entuziasmat sa ma mai gandesc.

Categorii:Buc life Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

