Prima pagină > Simple life > Va provoc

Va provoc

Cat am fost pe acasa am zis eu ca oricum am timp liber sa fac un test iq… Nu stiu din ce motiv am vrut asta dar asa am simtit. Asa ca am „google”-uit „iq-test” pe net si am intrat pe primul site.
Testul era in engleza si avea 38 de intrebari, vi-l recomand dar atentie, e pertinent doar daca va descurcati cu limba engleza. Motivul e ca daca nu stapaniti limba engleza bine, va va lua mai mult timp sa intelegeti intrebarea deci mai mult timp sa raspundeti la ea, care implica un punctaj mai mic.
Testul il gasiti aici. Aveti si un „practice test” util ca sa va formati o idee despre cum e testul. In fine, la sfarsitul testului trebuie sa va faceti un cont pentru a va trimite rezultatul via mail. Se poate sa primiti rezultatul si acasa, sub forma unei diplome, dar pentru asta trebuie sa platiti… deci presupun ca o sa va limitati la varianta cu mail-ul.

Aveti aici categorisirea intelectului dupa punctaj.

Anyway spor :D. Eu ma mandresc cu un 145. Cine ma bate primeste un suc de la mine :).

IQ test

Categorii:Simple life Etichete:, , , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

