My love

Aseara am fost in Regie sa vad si eu meciul Serbia – Romania ca de… e mai frumos cu prietenii la o bere / suc. Eh de notat ca sarbii au un stadion foarte frumos. In fine… cine credea ca o sa ne luam o bataia ca la un meci de fotbal de strada… serios 5:0 ? nu am mai luat asa o bataie de cand… 10 ani ?

” stati linistiti, aceasta infrangere conteaza mai putin. Obiectivul nostru este calificarea pentru cupele din 2042″

Anyway… azi m-am indragostit. De o blonda de prin piata constitutiei:

Megane racing carSi… 300 de cai ah ?

Serios acum… uitati-va un pic cat de fain este design-ul masinii. Kit-ul, eleronul, jentile … totul e pur si simplu perfect. (pacat ca nu am o secventa audio sa auziti si cum urla motorasul).

Promit ca o sa revin cu poze de o calitate mai buna (asta e facuta cu mobu la 2mp)

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

