Prima pagină > ASE, Buc life > New Buc

New Buc

Ui ca cica am ajuns in buc si eo de ceva vreme…

Biiine hai ca nu asta ma gandeam sa scriu. Sa incep cu ce trebuie, mi-am luat o pauza de aproximativ … o luna ? Eh sa zicem ca mini vacanta s-a intins cam mult, am ajuns in buc si pentru ca al meu camin a fost „deschis” anul acesta inca nu avem toate chestiile puse la punct. Adica nu avem scaune, scara la pat, rafturi in dulap si nu avem net.

In mod normal partea cu netu m-ar fi distrus… adica eu fara net? Dar culmea, o duc chiar bine, lume noua, socializam pana rasare soarele, petrecem pana seara tarziu, regia e aproape… nu e stres. Sper sa nu mai fiu asa de „atasat” de internet cum eram pe anul I. O well o sa vedem…

Am multe pe cap, nu prea am timp (scriu din biblioteca aseului), asa ca o sa pun cate ceva ce imi vine mie in cap.

Am aflat ca exista crini giganti… Adica sunt imensi, (si am motive sa cred ca sunt carnivore) :

Crini imensiSi… ziceti ca le udati de 2 ori pe zi.

Ma bate gandul sa aplic la Econosofia, o organizatie studenteasca in care se barfeste despre marcoeconomie (barfe pe placul meu). Asa ca urati-mi noroc 🙂

Categorii:ASE, Buc life Etichete:, , , ,
  1. 11 Octombrie, 2009 la 3:38 pm

    noroc 😕

  2. 16 Octombrie, 2009 la 11:31 pm

    succes
    deci la macro stiu la cine sa apelez
    am si eu un curs la fac de electronica de macro.yey

    • 17 Octombrie, 2009 la 12:07 am

      trist :)) cum sa faci macro la electronica :/

  3. 17 Octombrie, 2009 la 1:09 am

    ba nici eu nu stiu
    pe de alta arte e nevoie si de asemenea cursuri.
    la anu am marketing sau management =))
    aveam de ales intre macro/micro/drept in afaceri

    e ca si cum ati face si voi un curs de dispozitive si circuite electronice

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

