Prima pagină > Scoala, Simple life > Short stuff

Short stuff

News flash: A inceput scoala.

Am aflat ca pe soseaua care duce catre bunica mea (sau catre bucuresti poate nu stiti unde sta bunica) au aparut erm… dame de companie. Nu am apucat sa le pozez pe timpul verii (purtau doar o camasa si un bikini…)

Dame de soseaDaca nu ai masina de 30.000€+ nu te chinui sa opresti… e de lux aici.

(din pacate eu nu am 😦 )

Din ciclul chocolax: struguri negri + struguri albi + mere + apa minerala = chocolax.


  1. 14 Septembrie, 2009 la 9:47 pm

    tu te-ai preta la asa ceva?

    • 14 Septembrie, 2009 la 9:49 pm

      nup… dar mno poate se incumeta careva.
      si wtf a fost pumnul ala in burta azi >.<

  2. 19 Septembrie, 2009 la 7:09 pm

    ce sensibil esti :-@

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

