Prima pagină > Simple life > Contemplare

Contemplare

Azi, veneam cu masina spre casa… si vad un panou publicitar pe care scrie un mesaj mare:
„In dragoste intri cu ochii inchisi… la fel ca si in cada”.
Deci … erm, ok incepuse promitator, melancolic asa, cu metafore, nebunii, era un „set the mood” perfect; dar romanul fiind taran de fel o strica cu prostia de cada. Hai frate, serios acuma… si in continuare cine intra in cada cu ochii inchisi? Adica e asta vreun stereotip si nu il stiu eu. Ma scuzati, dar chiar nu stiam treaba asta.
Eu cand intru in cada nush, am tendinta sa ma uit in apa cand imi pun picioru, nush cum fac altii dar asa e la mine.
Bathtub

Sa fim sinceri, cine ar intra cu ochii inchisi in „cada” ?

Categorii:Simple life Etichete:, ,
  1. Alexandra
    30 August, 2009 la 8:12 pm

    Te mai mira ceva??? :))

    • 30 August, 2009 la 8:12 pm

      In Romanica ? … nu prea sincer 😛

  2. 31 August, 2009 la 12:07 am

    nu e reclama la firma aia cu D? ca sunt mai multe asa 😕

    • 31 August, 2009 la 12:37 am

      care firma :-/ … chiar nush

  3. 31 August, 2009 la 1:53 pm

    Dedeman …

    • 31 August, 2009 la 1:54 pm

      nope… habar nu am de ele :))

  4. Mesa
    31 August, 2009 la 2:01 pm

    Oh… nom nom nom nom nom nom nom!

  5. lore
    6 Septembrie, 2009 la 4:46 pm

    salutare:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

