Prima pagină > Simple life > Phailed scam

Phailed scam

Ma trezesc azi dimineata cu 2 mail-uri (in sectiunea spam) de la  2 banci diferite, amandoua avant absolut acelasi mesaj:

Stimata Doamna/ Stimate Domn,

Dorim sa va informam ca Banca X deruleaza оn prezent o campanie de actualizare si completare a informatiilor cu privire la proprii clienti. Aceasta actiune este оn conformitate cu Regulamentul BNR 9/2008 privind cunoasterea clientelei.

Va invitam la oricare din unitatile Bancii X pentru a va actualiza datele de identificare personale, pвna оn data de 30 septembrie 2009, sau online la Banca x – x 24

Оn caz contrar, оncepвnd cu aceasta data, accesul la conturile dumnveavoastra va fi restrictionat pвna la prezentarea la una dintre unitatile Banca X si actualizarea datelor personale.

Va multumim pentru cooperarea si sprijinul acordat оn realizarea acestei actiuni, asigurвndu-va, ca de fiecare data, de consideratia noastra.

Banca X

Note: Am schimbat numele bancii in X pentru a evita „reclama ascunsa”.

Deci nenea hacker, daca incerci sa ma prostesti sa iti trimit informatiile mele, asigura-te urmatoarele:

  • tinta are cont bancar la respectiva unitate
  • mailul scris este corect gramatical
  • trimiteti mailuri diferite in functie de numele bancii (tin sa mentionez ca am primit de la 2 „banci” diferite acelasi mail, adica in mail aparea acelasi nume la ambele banci, desi expeditorul difera)

Plus ca link-ul oferit (in loc la Banca x x 24 era un link) este total aiurea, adica nu are nimic de a face cu numele bancii… nimic din numele bancii nu este inclus in el, in fine, „phailed”.

Stupid thiefWe need the gas for our get-away car.

Categorii:Simple life Etichete:, ,
  1. 24 August, 2009 la 11:19 am

    Primesc N astfel de mesaje in casuta de mail. Le-am marcat ca Spam, insa continui sa le primesc. Am marcat pana si adresa la ignore mail. insa mereu ma trezesc cu cate un mesaj idiot de genul asta. Oare chiar exista persoane care sa greseasca in halu asta si sa trimita astfel de informatii via e-mail ? :)))

    • 24 August, 2009 la 11:20 am

      mei… din moment ce le primim ? presupun ca exista…

  2. 24 August, 2009 la 11:21 am

    In plus, cel ce trimite un astfel de mesaj, nu e hacker, ci un simplu utilizator un un program de ”mail bomber” sau ”mail spamer”. Iar cine pica in plasa, pica. Nu e mare inginerie. Nu esti TU tinta principala.

    • 24 August, 2009 la 11:23 am

      da… stiu principiul, adica statistica simpla, din tona de tinte, tre sa fie unu care sa puna botu’… si nasol de el.
      cat despre hacker ar merita oarecum, pentru ca s-a chinuit sa aibe adresa de mail : comunicari@bancax.com

  3. 24 August, 2009 la 11:24 am

    Totul e sa punem botul, nu?

    • 24 August, 2009 la 11:24 am

      daca nu ti la bani… da 😀

  4. anda
    28 August, 2009 la 8:38 pm

    mesajul e asemanator cu cel de pe bcr.ro. in vremuri de criza fiecare se descurca cum poate.

    • 29 August, 2009 la 10:21 am

      mda, scuza-ma ca eu m-am chinuit sa pun sub anonimat numele bancilor…d

  5. 30 August, 2009 la 4:32 pm

    mdeah si eu ma numar printre norocosi.. pe langa cele telefonice in care ma roaga si mi spune …. omul x .. de nush ce oferte…
    cum ca are nevoie de ultimele 4 cifre de la cnp ca sa mi updateze abonamentu…

    de parca aia … de la compania x … nu mi au retinut toate datele…

    • 30 August, 2009 la 7:19 pm

      faza cu ultimele 4 cifre e pentru ca ti se poate reface cnp-ul.
      Sex / An nastere / Luna nastere / Zi nastere / Cod oras / alea 4 cifre
      Si poti face destule cu un CNP.

  6. 30 August, 2009 la 8:00 pm

    ce ai insirat sex/an etc .. sunt la inceputul cnp ului. … cele mai imp sunt cele 4 cifre din coada pentru ca e un cifru greu de depistat….si cele mai valoroase:P

    • 30 August, 2009 la 8:09 pm

      cifrul ala defapt e un numar de registru… si mno nu se pot afla decat daca nu lucrezi la politie 😛

  7. 8 Septembrie, 2009 la 8:54 pm

    i remember u 🙂

    amuzanta poza folosita in post 🙂

    • 8 Septembrie, 2009 la 8:56 pm

      🙂 ma bucur ca nu m-ai uitat

  8. 8 Septembrie, 2009 la 9:13 pm

    Si eu ma bucur la randul meu ca nici tu nu m-ai uitat si ai dat click acolo in blogroll sa vezi ce face fructu’ 🙂

  9. 8 Septembrie, 2009 la 9:37 pm

    🙂 am vazut, se coace incet asa 😛

  10. 9 Septembrie, 2009 la 9:45 pm

    mereu am fost copt 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

