Fail

Am fost ieri plecat prin oras si cand m-am intors seara (tin sa mentionez ca era 10:30 cam asa… o sa intelegeti imediat de ce vreau sa subliniez asta), la intrare in bloc era un vecin care tot suna la interfon la el acasa. Nu ii raspundea nimeni care e una din situatiile alea in care te simti prost, adica vrei sa intri in bloc dar nu raspunde nimeni la interfon; si esti obligat sa astepti pe cineva cu cheie sa iti deschida. Asta sau te GANDESTI ca ai putea suna la altcineva…

Anyway, fiind foarte de treaba si saritor cu orice treaba ( mai ales cand vine vorba de oameni beti…. am mentionat ca nenea asta era beat? ) am grabit pasul si am dat sa deschid eu cu cheia mea. yay salvarea a venit nu-i stres, toata lumea linistiti-va am cheie !!! Ok totul ar fi fost bine, dar… stiti cum am zis ca e una din situatiile alea in care te simti prost, eh nenea s-a gandit ca ar fi bine sa bage si o scuza, sau orice doar ca sa il scoata catusi de putin din postura in care era ( da!!! fraierul nu avea cum sa intre in bloc MUAHAHAHA!!! ; imi cer scuze, mi-a scapat).  Si tineti-va bine, scuza lui:

„Prietenul meu e in baie si nu aude”.

Riiiiight … mane ai vreo 50 de ani sau mai mult. E 10:30 SEARA si ai un prieten care face BAIE la tine in casa ?  (din moment ce nu mai era nimeni care sa deschida usa am presupus ca era singur). Si … ce faceti voi doi, singuri ? Dupa ce iese el din baie ? Jucati remi nu ? Asta era.

man in showerImediat, ma clatesc si vin sa jucam remi. Ah… poti sa imi faci si un ceiut? Te rooooog!

Categorii:Simple life Etichete:, , ,
  1. 5 August, 2009 la 11:18 am

    chiar nu trebuia sa stim asta !!!

  2. fericire
    12 August, 2009 la 1:19 pm

    Foarte tare

  3. 20 August, 2009 la 2:33 pm

    ce acid esti! :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

