Prima pagină > Scoala > Catty e nebuna

Catty e nebuna

Imi faceam eu vizita zilnica la toti cei din blogroll si vad la RzR un post cu o stire cum tanti Catty (ecaterina andronescu) a zis ca de acum inainte tuturor elevilor de clasa a XII-a, indiferent de profil, li se vor testa „competentele informatice”.

Stirea (o gasiti aici) e cat se poate de geniala… bine nu nenea care a scris stirea, friggin mesajul. De acum inainte toti dau „testare” la informatica ? Nu se stie exact in ce consta testarea asta, adica fie e proba la bac obligatorie, fie e ceva gen atestat… who knows ? Ce e tipic romanesc, e ca toti ciumpalacii vor da testarea asta INDIFERENT de profil. (da trebuia sa pun caps lock).

Voi va dati seama ce prostie e asta? Ce ii ceri aluia de la filologie sa faca ?

„Da … uhhh tu deschide paint si deseneaza-mi un cerc rosu. Acum arata-mi ca sti sa intri pe mess, ok bun acum stinge calculatorul.”

???

Ce ar fi hilar (si stupid in acelasi timp; depinde cat de bine va pricepeti la informatica si / sau cat de mult va pasa de prostia asta ) e daca testarea asta ar implica probleme de programare. Cu alte cuvinte C++ sau Pascal ( bine astea sunt cele mai folosite dar presupun ca se pot face si Unix sau Oracle). Va dati seama ce rata de non-promovare am avea? Nu vreau sa fiu rau, dar sa zicem ca programarea nu e chiar ceva ce stie si cocalarul de la etajul 2 care e in clasa cu tine…

Serios acum Catty… tu, asa in general, gandesti? adica…stai asa si mai contemplezi un pic ? CUM MA sa faci informatica obligatorie ? Esti nebuna ? Bine e decizia ta daca vrei sa fii numita in fel si chip, sa iti faci reclama negativa, sa ti se ofere posibilitatea de a oferi satisfactie orala unor tineri razvratiti…

Uite tanti catty un iq test chinezesc, e full chineza dar regulile sunt urmatoarele:

– transporta toata lumea peste rau

– maxim 2 persoane pe barcuta

– tata nu poate lasa baietii singuri cu mama (mama cica ii bate)

– mama nu poate lasa fetele singure cu tata (tata cica le… uhm… bate)

– politistul nu-l poate lasa pe hot singur (ma rog singur alaturi de celelalte persoane)

Spor tanti catty (click pe poza)…

river

Categorii:Scoala Etichete:, , ,
  1. cristi
    2 August, 2009 la 12:21 am

    coae a zis testare a cunostintelor de folosire a calculatorului..nu cunostinte informatice..mi se pare just..dupa 12 ani d scoala tre sa stii macar, pe langa sapa sa stii sa folosesti sh calcu..oriqm fara nu prea te mai angajeaza nimeni deci..sh faza cu atestatele e la limbi straine..

  2. 20 August, 2009 la 2:36 pm

    ma f*** pe el de atestat . ca de cand l am luat … firar el… pe romaneste tot depun cereri ca mi vreau si eu diploma sau adeverinta macar si fix…. nimeni nu baga lucru asta n seama….
    nush cat de veridic e…
    adica pt mine a fost un chin…

    • 20 August, 2009 la 2:50 pm

      mei eu iti spun sincer ca mi se par inutile atestatele… sunt mai mult de fatada sa se arate ca avem si un sistem educational care in principiu merge… repet in principiu

  3. 20 August, 2009 la 5:23 pm

    alte justificari pentru dorintele lor de a baga bani cu gramada in buzunaru lor…
    sincer nici nu stiu cu ce are sa ma ajute ca stiu eu acolo putina programare:D

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

