Prima pagină > Simple life > The Truth

The Truth

V-am zis cum multi pe care ii stiu si s-au dus in Bucuresti s-au intors cu cateva kille bune in plus ? Hell… pana si fratele meu s-a ingrasat (credeti-ma la el e greu… foarte greu, are metabolismul foarte rapid sau ceva de genul).

Eh… eu „sfidez” legea asta nescrisa. Am fost dimineata asta sa ma cantaresc / masor la o farmacie din cartier. Au aparat de iti calculeaza L h si I.M.C. (indicele masei corporal). Cand venisem in buc aveam 73 de kg si 1.78m (dar spuneam la toti 1.80… ce mi-e 2 cm in plus minus nu ? 😀 ).  Eh … acum m-am cantarit am 71.5 kg, tot 1.78m >.< si 22.5 IMC

CUM MA ? chiar am slabit ?  Honestly now ? se poate asa ceva? adica in bucuresti mananci ca spartu… cel putin eu asa faceam. Adica pachet de acasa non-stop, dulciuri in frigider, alune si chipsuri pe masa, carne la greu, dimineata sandvisuri cu destule calorii cat sa bag in coma o disperata dupa „cat-walk”.

Va intrebati de ce fac atata haz ?  Pei simplu… eu cat sunt acasa in mare parte a timpului stau. Adica, merg pe plaja stau (mai inot din cand in cand), merg undeva via masina (deci stau), acasa stau destul de mult (foarte mult…) deci am putea spune ca stau chiar destul de mult timp.

Acum peste partea cu „stat”-ul punem si faptul ca mananc foarte mult… (exemplu ieri : dimineata: jumatate de paine facuta sandvis; pranz: 15 sarmalute cu more sandvisuri; cina: o portie dubla de cartofi prajiti cu 6 chiftele,  o salata intreaga si o felie de pepene.) logica ar spune ca ar trebui sa ma ingras ca un porc. Dar… 71.5 ?  de la 73 … ceva nu e bine, ori isi bate aparatul ala joc de mine, ori ceva e foarte foarte ciudat.

Scale weights and tape measure

Categorii:Simple life Etichete:, , ,
  1. alina
    30 Iulie, 2009 la 3:32 pm

    la naiba pepu, am crezut ca e vorba de o pusike

    • 30 Iulie, 2009 la 7:27 pm

      ehhh sti ca tu esti pusike a mea ;;)

  2. alina
    31 Iulie, 2009 la 12:44 pm

    awww ;;)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

