In pain

Sunt in dureri ca picioarele tale intr-o zi la mall cand sunt MARI reduceri. Am o durere incredibila la gat… cum am reusit ? Pei…

Ieri am fost pe plaja cu S,M,O si C.  (cam amuzant nu ? am fost pe plaja cu „SMOC”). Eh in apa ne-am mai gandit noi sa facem bataliile alea fata sta pe baiat si castiga echipa care „da jos” cealalata echipa. Ok mic sfat pentru baiat: o smecherie care sa te ajute sa castigi e sa te tragi in spate, practic sa traci pe „inamica” astfel iti cresti sansele ca ea sa cada. Ce e nasol la treaba asta ca iti fortezi gatul… ca dracu de mult si te trezesti a doua zi cu o durere incredibila (crede-ma prin asta trec eu acum). Dar m-am prins cum tre sa faci… bine prea tarziu, tragi in lateral, gen mergi ca racul, ca aici nu mai ai 54 de kg care sa te apese pe gat… in fine sper sa intelegi tu acolo.

Buuun acum, la trebusoara cu bataia adaugam ca seara am fost prin satul de vacanta. Eh aici masinute, un fel de spinner, si un alt tip de spinner. Eh masinutele iti nenorocesc gatul (si cand te dai de vreo 5 ori… doare destul), unul din spinnerele alea se folosea de forta centrifuga sa te tina bine si la cap aveai o bucata de tabla care sa te „protejeze”… da care defapt iti creea durerti de cap. Iar celalalt la spinner te invarteai in aer, cea mai buna parte era cand te invarteai dar erai cu capul in sus si tot ce vedeai era cerul, aveai impresia ca pici dar … unde ?

Buuun tragem linie si calculam:

– tras de 54 kg cu gatul

– 5x ride in masinute

– 1x spinner

–––––––––-

= durere de gat

Partea nasoala ca ma doare in asa hal ca nu pot sa il misc prea mult… sa fac ceva fain pe ea de durere…

Bumper Cars

*kickass bumper cars

  1. Miruna
    2 August, 2009 la 10:55 pm

    hai k ti-a placut 🙂

    • 2 August, 2009 la 10:57 pm

      da a fost fain… dar am uitat sa ii zic oanei ca trebuie sa ma maseze :)) (ca a avut si ea o mica vina 😛 )

  2. Oana
    2 August, 2009 la 11:25 pm

    iauzi…dupa ce ca sunt usoaraaaaaa….a fost fun:)

    • 2 August, 2009 la 11:48 pm

      hei am mentionat ca ai avut o ” mica ” vina 😛
      si da a fost fun 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

