Prima pagină > Simple life > Cand n-ai… n-ai

Cand n-ai… n-ai

Ieri dimineata stateam eu la coada in fata la „tunserie”, na parul a crescut si crestuta nu sta cum trebuie. Meh, zi faina, soare afara, no stres no stres.

Eh uite ca in timp ce meditam eu la o explicatie logica la teoria haosului, bine la o demonstratie nu o explicatie, vad cum la un balcon rasare un cap cu un par blond, platinat si indreptat. Pitzipoanca standard, cu ochelari de soare si haine extra mulate pentru a pune in evidenta suncile (da se vedeau de la distanta aia…). Uhm, ok sa zicem, blonda platinata mare chestie… chestii de genu’ gasesti zilnic pe strada, dar hai tanti ochelari de soare in casa ?… Da observ ca prostia ta orbeste lumea, acuma inteleg de ce ai nevoie sa iti protejezi ochii.

In continuare, ies eu de la „tunserie” si in drum spre casa vad un nene cu o dubita de aprovizionare. Acum ca sa ma intelegeti imaginati-va o chestie un pic mai mare decat un maxi taxi. Asa, dupa ce ati vizualizat masinuta acum ganditi-va ca in ea sunt cred ca ~ 40 de cutii de kinder. Cu alte cuvinte masina imensa cara … 40 de cutii de kinder. Da foarte tare frate. Sa presupui ca era plina masina si de dimineata tot umbla cu distribuitul? cam greu avand in vedere ca era vreo 10 dimineata.

Mooving on, mai pe seara am fost pe plaja. A venit A.D. la plaja si na… nu puteam rata ocazia sa nu o … uhm arunc in apa. (ce a fost fain ca m-am intalnit si cu alti colegi de facultate) Uhm, in fine, langa locul unde ne-am intins noi prosoapele era o baba care jur statea ziceai ca e o balena esuata. Jur ca nu a miscat cred ca o ora…

Eh cum lucrurile bune vin dis de dimineata, azi cand m-am trezit am observat ca nu imi merge incarcatorul la laptop. Practic, no more laptop for me… acu nu cred ca e mare haz, adica bine ca sunt acasa si am calcu vechi. Dar ma enerveaza ca acuma trebuie sa astept, adica pierd timp, laptopul tre dus in bucuresti si sa astept sa se uite Gicu de la electronice sa vada care ii e buba. Ce ma mai deranjeaza ca la calcul vechi am un CRT (monitor vechi, alea gen televizoare) si ma dor ochii de la asta… (dezavantajul ca folosesc prea mult laptopul).

Ah mai adaugati ca muzica de pe asta vechi e … well veche, imi vreau playlistul de pe laptop 😦

I see stupid people

Categorii:Simple life Etichete:, , , ,
  1. Mesa
    18 Iulie, 2009 la 6:53 pm

    Desktop > Laptop

    • CH
      18 Iulie, 2009 la 7:20 pm

      uhm avantaje dezavantaje… e discutabila treaba. Dar na, avand in vedere situatia mea eu sunt adeptul laptop-ului 😛

  2. 26 Iulie, 2009 la 10:14 am

    plictiseala grup…. 10 cutii de kinder… si cateva chile de sunci de pitipoanca blonda…ce amestesc gretos…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

