Prima pagină > Cugetari > Za „bac”

Za „bac”

Vorbeam dimineata asta cu un prieten despre Volkswagen-uri ( e mare fan vw el… presupun ca de asta are golf 4 si merge la intalniri „vw-owner”). In fine… nush cum iese vorba de bac. El doar ce a dat anul asta bac-ul si stiu ca imi spunea ca e „disperat” ca nu stie ce o sa se faca la bac… nu a trecut prin toata materia, maine incep examenele si el…

Blah imi aduc aminte de vara cand am dat eu bacu. Ce ne mai disperam si noi, „copii mici si prosti”. De unde sa stim noi ca e o mare tzeapa „testarea asta” ca poate fi trecut de oricine si ca media conteaza mai deloc… cel putin la facultatile care au concurs de admitere si nu „pe dosare”. Mi s-a parut o mare aiureala treaba cu dosarele… pentru ca niciodata notele nu reflecta „realitatea”; dar ca sa vezi ne place sa masuram chestii si ne place si mai mult sa prostim pe cei care masoara.

Dupa prima proba la romana, cand am vazut cat de … „lejer” e bacul nu m-am stresat. Am inceput sa lucrez pentru admitere la ASE (totusi examenul la matematica era oarecum dificil). La restul examenelor venisem  cu slipi pe mine… direct pe plaja dupa examen. Tin minte ca la oral se luase de mine directoarea ca de ce am venit in tricou si pantaloni 3 sferturi. Mi s-a parut o prostie sa vin la camasa si pantaloni lungi, trebuia sa impresionez pe cineva ? nu cred… cel putin nu prin aspect fizic. Asa ca de ce sa ma chinui cu „tinuta” aia care oricum e foarte necomfortabila… mai ales vara :/. Si daca ma gandesc bine tin minte ca o colega a venit in pantaloni scurti…. foarte scurti. Asta e spiritul 😉

Oricum, trebuie sa inceapa admiterea pe la facultatile mai … „importante”. Spor la cei care invata 🙂

bacalaureat

Categorii:Cugetari Etichete:,
  1. 20 August, 2009 la 5:46 pm

    hahaaaa asa copiam eu la teze !!!! noroc tre sa ma inchin la sutiene toata viata 😀

    si eu mi aduc aminte … eu fiind voluntara anti drog am fost plecata o saptamana jumatate la sfarsitul lui mai.. ceea ce pe mama a stresat o tare:D iti dai seama ca doar nu eram nebuna sa deschid pe acolo carti si in afara de invatatu din timpu anilor… 2 saptamani am bagat la mate info … si restu de mi iesea pe nas.. si dupa bac .. si pentru alea 2 saptamani imi venea sa mi dau palme… pt ca stresu nu se merita .. in astfel de imprejurari:D

    • 20 August, 2009 la 6:03 pm

      da ma gandeam sa incep o campanie „bacu e tzeapa – invatati pentru admitere” … e degeaba cap coada bac-ul… sa ma injure cine vrea asta e realitatea.

  2. marisssa
    20 August, 2009 la 6:05 pm

    sa ma iei secretara!

  3. marisssa
    20 August, 2009 la 6:12 pm

    sunt linistita … 😛 doar noaptea n am liniste

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

