Rain

Apropo de „povestioara” mea, weekend-ul asta am fost prezent la bunica mea. Uhm ca sa vezi sambata seara a fost ploaia aia torentiala (de ziceau astia pe la tv ca e cod galben …) In fine apa peste apa, gradina plina cu apa, strada plina cu apa, 10cm de apa constant, apa de ploaie rece ca gheata… Da misto seara am avut, bine ca nu s-a intamplat nimic serios, raportul spune ceva gen 20 de case inundate si vreo 400 afectate, ma rog nasol pentru aia 20 da’ pentru noi e doar statistica.

Dupa cum vedeti (cititi) cineva mi-a taiat pofta de ploaie si de.. uhm… „pupaturi”. Mdea… ma mir cum de nu am racit avand in vedere ca am stat pana seara tarziu supraveghand apa (ma rog facut santuri, mutat apa de colo in colo, deschis garduri etc.).

Meh… pana data viitoare, numai bine.

flood

Categorii:Simple life
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

