Prima pagină > Simple life > Inchis la non-stop

Inchis la non-stop

Azi am avut treaba pe la marginea constantei… (pentru cunoscatori pe soseaua numita generic „varianta”). Nu … nu sunt peste, nu m-am dus la produs, nu m-am dus sa ingrop pe cineva pe care l-am asasinat, a trebuit sa ma duc sa ma interesez de niste preturi ca ma rugat tata ( „clasic”, suma care mi-a dat acasa nu era nici pe departe aproape cu ce am gasit acolo… suma mea de acasa era de 2 ori mai mare daca puteti crede asa ceva oO ). Eh faza nasoala e ca eu ca sa ajung acolo trebuie sa schimb 2 autobuzuri, si sa merg pe jos undeva la 500 m la marginea unei sosele unde merg tiruri la greu. Trotuarul este facut din… pamant si praf, deci treaba cu „tricou alb” nu a fost prea inspirata din partea mea…

In fine… cine credea ca o sa gasesc chestii amuzante pe drum? Ma rog amuzante din anumite puncte de vedere. De exemplu ca sa treci nenorocita aia de sosea tre sa stai undeva la 10-15 minute ? (pentru ca exista doar vreo 2 treceri de pietoni si sunt undeva la 3-4 km de sosea de varianta poate mai mult, nu stiu exact… nu „circul” prea des pe acolo). Poti sa stai si mai putin dar ai nevoie de o pereche de picioare sanatoase si sa fii constient de riscul pe care ti-l asumi.

La un supermall (nu am chef sa fac reclama…) scria mare si fain :

Orar

Luni  – Sambata

05:00 – 24:00

Duminica

05:00 – 24:00

Ok … care e diferenta ? adica, era nevoie sa se faca precizarea ca si duminica au acelasi program ? … „risipa de resurse” cum spunea Miha (Miki viki aparent.. mai nou), sau cine stie o fi o strategie de marketing sa atraga atentia ca ei chiar si duminica „lucreaza”… cine stie.

Eu mi-am uitat cureaua la bunica. Cine mergea pe strada vorbind la mobil si isi tragea pantalonii din 10 in 10 metri ? …. raspunsul meu : ” Vinovat „. Deci ce ma enerva, nu puteam sa merg bine, simteam de parca imi cad din picioare… nu sunt pudic de fel, dar ma enerva la culme sentimentul…

La marginea soselei la un moment dat, erau 5 lucratori din care 2 dadeau efectiv cu tarnacopul si lopata, alti 2 ii supravegheau pe fiecare in parte iar al 5-lea ii supraveghea pe astia 2 de ii supraveghea pe ceilalti 2. Practic din 5 munceau efectiv 2… si ne mai intrebam de ce le ia atat de mult timp sa faca cativa km de autostrada, pei daca doar 40% din muncitori muncesc efectiv…

La intoarcere aveam de ales… fie merg inapoi 500m pana la statia de autobuz si merg pana la Tomis Mall ca sa iau un alt autobuz care ma lasa la mine in cartier sauuuu merg undeva la 1km si ceva ca sa ajung la o statie de Maxi Taxi care ma lasa direct la mine in cartier. Si na… am zis ce sa ma chinui cu 2 autobuze… maxitaxi la putere. Din nou, o decizie neinspirata… statia de maxi taxi s-a mutat la 250 m mai „incolo”…

Am ajuns acasa intr-un final, o basica frumoasa la picior si pofta de piersici reci (pe care le pusesem in frigider inainte sa plec :D, ar trebui sa incercati si voi, seara mai ales sunt perfecte). Ah si trebuie sa ii multumesc D.A. pentru ca a avut rabdare sa ma asculte la telefon cand hai sa zic ca injuram… si ca poate a facut pe secretara pentru mine si mi-a raspuns la niste intrebari. (recunosc nu e prima oara cand ma ajuta… ar trebui sa ii fac cinste, dar avand in vedere distanta :)); in octombrie)

thinking-cap

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

