Prima pagină > Simple life > Brain damage

Brain damage

Mdea azi iar e innorat… mama ei de vreme. In fine, ziceam ieri ca ma plictisesc teribil. Nici o problema, ma ajut fara sa vreau, in mod inconstient. Pentru ca aparent nu m-a dus mintea sa imi duc pilota la spalat in bucuresti la o spalatorie chimica …. in fine la o spalatorie; in loc sa fi platit 10 ron pentru a mi se spala pilota… nuuuu a trebuit sa mizez pe faptul ca incape in masina de spalat. Ca sa vezi… 2 m pe 2.20 m nu prea incap, mai ales ca e si fluffy. Deci care e solutia ? Simpla, spalatul la mana :/. Pusa in cada si spalata la mana. Daaa uite cum imi fac eu treaba din nimic.

Cum bine citisem … prostia implica efort atat fizic cat si intelectual. A intretine un efort duce la o stare de oboseala. Acum… eu sunt obosit, oare de ce ?

Wool Wash

Categorii:Simple life Etichete:, ,
  1. 30 Iunie, 2009 la 9:08 pm

    FAILED

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

