Lame

azi a fost toata ziua innorat aici… planul meu de a iesi pe plaja, de a corupe pe cineva anume… a fost sortit esecului.

meh ce enervant… e vara, de ce trebuie sa fie innorat ? e iunie, peste 2 zile e iulie, ar trebuie sa fie soare la greu. Nuuuu s-a trezit noru’ sa doarma aici. Bleh ce prostie…. unii is ocupati cu sesiunea, altii au restante, o parte is ocupati ca is maritati/e si nu au voie sa iasa din casa; si o mica parte chiar au un ghinion imens ( din prostia altora sunt ei obligati sa isi piarda timpul aiurea).

filme nu mai am… am vazut tot ce e available out there (ma rog tot ce e dvd-rip pe net, si la cinema la cityplex am vazut deja filmele care ruleaza). Apropo cum zice si mesa prost rau filmul Knowing. Adica a inceput promitator, o idee foarte interesanta, si a sfarsit total stupid, cu un fel de arca lui noe, numai ca in loc de berze si hipopotami erau oameni… si Moise era un nene de stralucea asa…

Tre sa ma apuc sa imi mai iau niste muzica… bine am o lista mare dar mi-e asa de sila sa ma apuc de ea. Nush ce am, sufar momentan de o plictiseala teribila. Nush ce am… parca nu-i soare nu-i chef… nu stiu ce am

Categorii:Cugetari Etichete:, ,
  1. 29 Iunie, 2009 la 10:51 pm

    in sfarsit :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

