Review

Am fost weekend-ul asta la bunica si va rog sa aveti rabdare ca am de povestit.

Vineri cica a fost nunta si m-am prezentat si eu pentru ca in seara aia era tineretul. Buuuun toata lumea fericita, eram optimist, pentru ca aveam impresia ca voi reusi sa dansez de data asta… si ca nu va fi lume care sa stea pe margine si sa barfeasca in ultimul hal. Eh am avut dreptate, nu mai era prea multa lume care sa barfeasca; asta doar pentru ca „seara” s-a terminat la ora 11. Nu pot sa cred, adica pot sa cred, dar … asta mi-a stricat cheful de a mai merge la nunti. Pe langa matusa mea (+ 3 verisoare ale ei + 1 verisor) ; o alta matusa cu prietena ei si 2 tipe pe care nu le cunosteam, nu mai era alt tineret… Deci da…  o mare teapa cu nuntile astea. 😐

Trecem mai departe aseara a fost Miss Universe Romania. O prostie totala… ma refer la cei care au gandit „evenimentul”. Un staff de idioti cei cu regia / montarea / concept – crew … Prezentatorii total neprofesionisit, glume stupide, vorbeau unul peste altul, radeau fortat… Scena era mult prea mica pentru calusari si dans sportiv. Fetele… fetele, astea is fetele care reprezinta Romania la Miss Universe ? Nu pot sa cred, stiu eu stai… uhm… 4 fete care sunt superbe. Si nu cred ca imi va fi greu sa scot 23 de „finaliste”. Serios, pariez ca sigur cunoasteti macar 1-2 fete care sunt cu mult mai frumoase / destepte / prezentabile decat ciuciuletele alea 23 .

Cel mai amuzant (trist daca ma gandesc… ca totusi o miss tre sa combine  frumusetea naturala cu un intelect pe masura) a fost proba interviului. Niste intrebari, oarecum ciudate dar sa zicem…

” Ce crezi ca trebuie sa faca o femeie pentru a-si evidentia samanta feminina ? ” (ceva de genu’ era o intrebare si un raspuns pe masura)

” Sa fie feminina, sa fie…. ” . (Ooo da, ce tre sa faca un negru sa fie negru ? Pei uhm… sa fie negru. )

” Care crezi ca a fost cel mai mare rau care s-a intamplat acestei tari ? Ce ai fi facut pentru a-l fi evitat ? „(si micul geniu ce salasluia alaturi de neuronul nefericitei care a fost blestemata cu intrebarea asta, o da pe politica)

„Pei sa vedeti ca a fost comunismul, la la la la eu as fi incercat sa vorbesc, da sa ma intalnesc, sa discut …. ” Da mami, vorbeste tu acolo ca vorbesti bine si te aude o tara intreaga.

Sincer… nu ma asteptam sa „top-ul” asta. Nu zic neaparat ca fetele erau urate… dar luminile si machiajul prost… le faceau urate.  „Sufar” ca preferata mea nu a reusit nici macar un premiu… nimic. Sincer, tipa de pe locul 3 mi se pare mai draguta decat Miss a noastra… dar nu comentez decizia juriului / a publicului.

Ah da apropo de decizii, eu m-am uitat la tiviu la trebusoara asta, si ca sa vezi nene frate ce coincidenta, cand se afisau notele si rezultatele televotingului nu se vedea nimic, adica un ecran rosu si un patrat crem  ( presupun ca in patratul crem trebuiau sa apara notele… da n-ai cu cine) atat nimic mai mult… acuma nu acuz de blat sau ceva, dar de dragul preferatei mele, sa fi vazut over-all ce punctaj ar fi avut.

Moving on…

Azi am fost pe plaja si lume proasta… De ce trebuie sa fie lumea proasta ? Adica recunosc e amuzant, dar uneori devine enervant. Langa mine erau niste babete si una din ele :

„Hai nu vii la volei ?”

„Da ce eu stiu sa prind mingea ?”

uhm… mdea deci ceva imi spune ca nu ai fi intrat in echipa nationala de volei. La volei lovesti mingea… „n-ai cu cine”.

Si o poza care sa reflecte spiritul de „N-ai cu cine” :

Sens giratoriu

  1. 8 Iulie, 2009 la 3:26 pm

    De fapt, da, asta de pe locul 3 merita mai mult. http://www.missuniversromania.com/-finaliste-detalii-21

    • CH
      8 Iulie, 2009 la 4:00 pm

      bine din primele 3 da … locul 3 era cea mai draguta
      dar mai e una care mi-a placut : Fetita asta

  2. 8 Iulie, 2009 la 7:02 pm

    alta?:)) oricum mai acatarii decat prima ta preferinta (aia la care faci referire in post)

    • CH
      8 Iulie, 2009 la 7:14 pm

      meh… oricum sincer toate aratau…. si nu e neaparat vina lor, adica machiaj prost, lumini proaste; ele asa ar fi dragute da’ .. „n-ai cu cine”

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

