Prima pagină > Simple life > Stop-Drop-Roll

Stop-Drop-Roll

Ieri dupa ce patisem faza cu autobuzul (again nu a fost mare chestie… da na, iti mai deschide ochii) ma uitam eu prin autobuze la butoanele/manetele alea „in case shit happens”. Stiti voi alea cu, intoarceti spre stanga, trageti de maneta, atingeti-va varful nasului cu degetul mare de la piciorul stang, faceti de 3 ori tumba pe spate, scuipati-va de 3 ori in san, numarati pana la 100 si se deschide trapa de siguranta. Eh… cum stiti treburile astea vin si cu „manual de instructiune”; si ma uitam si eu prin autobuz, mei sincer sunt destul de multe (cred ca si suficiente), dar na… cum prostia e interminabila si prezenta oriunde iata urmatoarea poza:

In case "shit"

Uhm… „buLonul rosu”. Acum poate am fost nu pic rau numind asta prostie, in loc de greseala dactilografica. Dar ganditi un pic, cel care a printat treaba asta, ma astept sa aibe un calculator cu o tastatura standard pentru a putea reproduce texte personalizate. Pei… buTonul -> buLonul, de la T la L pe tastatura sunt cateva butonase distanta. Asta sau sunt eu un idiot si exista cuvantul „bulonul” iar eu habar nu am de el.

P.S. a murit M.J. : /  „wow”  ce sa zic… chiar nu stiu ce sa zic… 😐

Categorii:Simple life Etichete:, ,
  1. alina
    26 Iunie, 2009 la 11:41 am

    pepushe, sa iti zic un secret… a murit Michael Jackson…. si in legatura cu „bulonul”, trebuia sa fie „bulanul”, deci a in loc de o, si nu t in loc de l 😉

    • CH
      26 Iunie, 2009 la 12:06 pm

      da corect .. la asta nu m-am gandit 🙂

  2. 28 Iunie, 2009 la 8:47 pm

    Exista cuvantul bulon … mama mi-a zis ca este chestia aia din trotuar de metal dupa care se ghideaza astia cand masoara Pamantul. :”>

    Dovada „existentei” ==> http://dexonline.ro/search.php?cuv=bulon

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

