Nu Wave

Mei … de ce am impresia ca toata lumea o da pe mixuri ? pe house-uri si in genere melodii de se aud prin cluburi. Bine poate si pentru ca e varsta asta… da’ nu e doar atat. Ma uit la tiviu si peste tot is beat-box-uri… adica tot mai multa lume scoate muzica cu tendinte de house. Adica a scos tanti … cream cu fatman scoop (nu mai spun ca nu inteleg cum de a scos fatman scoop o melodie cu tanti asta… mi se pare mult mai smecher dar nu comentez nimic), inna care e 100% clubbing thingy, deepside dejays, morris, tipii de la play & win.  Ce se intampla ? Nu zic ca nu imi place, recunosc sunt unele chiar faine si na… ma fac sa sar in sus si sa „dau din buric”. Dar totusi fratilor… asta e directia in care se duce muzica ? O dam pe clubbing ?

Sunt faine … dar parca totusi… ar mai merge si ceva mai … chill ? gen Jason Mraz sau eu stiu Ashanti ? … ceva mai summer thingy, ceva de ascultat seara, pe o terasa.

music_life

  1. 26 Iunie, 2009 la 10:57 pm

    o corectie la postul tau:
    Beatboxing is a form of vocal percussion which primarily involves the art of producing drum beats, rhythm, and musical sounds using one’s mouth, lips, tongue, voice, and more.

    ai ceva impotriva la muzica electro?
    adica nici eu nu-s fan nr.1 ..bine ca nu ascult house din ala aiurea ..trance si minimal
    pt asemenea evenimente: the mission si sunwaves fest 😀
    te bagi?

    • CH
      28 Iunie, 2009 la 6:02 pm

      uhm, nu am nimic impotriva muzicii electro, doar spun ca parca e prea multa; toata lumea o „produce” …
      si nu, nu imi plac nici mie trance si minimal :/

  2. 29 Iunie, 2009 la 10:54 pm

    uhm mda…
    too much mainstream

    • CH
      29 Iunie, 2009 la 11:41 pm

      beat beat beat beat beat beat beat beat…. la infinit infinit infinit >.< cum sa iti placa asa ceva ?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

