Prima pagină > Simple life > Zdringhi Zdringhi

Zdringhi Zdringhi

Am fost weekend-ul asta la bunica mea…  in viitorul „cartier” al constantei (cica in cativa ani… Valu’ va ajunge ceva gen cartier al orasului in fine… vedem noi). Buuun am auzit ca cica ar fi nunta unui nene lautar (cu alte cuvinte partea cu zdringhi zdringhi urma sa fie foarte bine reprezentata). Eh, na si eu cu o curiozitate de copil mic ma duc sa vad cum se prezinta toata nebunia asta. Sincer sa fiu nu mai fusesem de muuult la o nunta de tatari ( nu am mentionat ca respectivul lautar e tatar ) si na… imi mai aminteam si eu cum e cu nuntile astea, ce fete mai ascunde valu’ etc etc etc.

Eh ca de obicei, cocalari cu camasi roz, pitzipoance cu parul platinat, buze tzuguiate si rujate ostentativ, babe care stateau si barfeau pe celelalte babe de stateau in partea aialalta… ah si sa nu uit toate personajele mentionate mai sus aveau cate o punga de seminte negre (d-alea bulgaresti de le gasesti la orice magazin „non-stop”). Bine ultima nunta la care am fost eu lipseau primele 2 categorii… dar ce sa ii faci nu mai e loc pe pamant de ei 😐 .

Oricum eu venisem cu gand de zbenguit si rupt in figuri pe „za dance flo’ „. Muzica era; si chiar buna (totusi se insoara un lautar ) tipii de cantau invitau pe toata lumea la dans (noaptea in care am fost eu era „tineretul”; cu alte cuvinte atunci venea absolut toata populatia tanara sa se simta bine la nunta; nunta tatareasca se intinde pe vreo 3 zile, in care prima e „tineret” dupa e ziua in care se plimba lumea dupa nas si mireasa urmata de cununia la starea civila si „masa”  ) DAR … nu inteleg de ce era gol the dance thingy… adica era glotu de populatie sub 20 de ani si totusi nimeni nu dansa. Frate, totusi cat a trecut de la ultima nunta la care am fost? Pei atunci dansa lumea pana se ridica praful. Acu’ ? incercati sa luati locul babelor la barfit ? Ce prostie…

Hai ca inteleg, cocalarii mai greu sa danseze ca mno, ei sunt smecheri, pui de „viitor cartier al Constantei” si sunt mult superiori masei de prosti din jur. Da… fetele ? Adica, hai sa fim sinceri, ele dau mereu tonul la o petrecere 🙂 . Adica , ma uitam prin jur, ma erau cateva care bine ca nu erai pedepsit daca le admirai prea mult ca … ar  fi trebuit sa o patesc rau de tot. Sincer, am ramas usor uimit, adica Valu’ chair are cu ce… Bine poate mi se pare si pentru ca nu am mai fost atatia tatari pe /m patrat; cel putin in bucuresti suntem considerati chinezi / taiwanezi etc. Dar totusi, exista bunaciuni  in Valu’ :). Bine dar asta e doar asa … de ambalaj, tare as fi vrut sa vad si ce idei pot starni mintile lor. (ma stiti mereu preocupat de psihologia umana… )

Lautar

  1. alina
    22 Iunie, 2009 la 2:05 pm

    trebuia sa dai tu tonul la petrecere pepushe daca don`shoarele nu se incumetau ;))

    • CH
      22 Iunie, 2009 la 2:40 pm

      da trebuia sa dau tonul, trebuia sa ma pun pe ringul de dans ca sa aibe ce barfa sa circule pe la babete…

  2. alina
    22 Iunie, 2009 la 6:12 pm

    daa :)) sa zica „iauite-l p-ala maica, ah daca eram mai tanara, uite uite, ce miscari are in el…”

    • CH
      22 Iunie, 2009 la 6:44 pm

      nu cred ca ar fi ceva placut… adica sa inspir ganduri de genul unei uhm… batrane ? nu mersi

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

