Prima pagină > 1 > Mici gurmanzi

Mici gurmanzi

Da … la propriu niste grumanzi mici, niste copii care mananca tona frate…

Am fost prin Carrefour ( cel din Constanta, despre care trebuie sa spun ca este MULT mai „smecher” decat cel din Buc; pentru ca, pe langa mai multe, au cabine de probaj… cum doamne iarta-ma vrei sa imi cumpar tricou sau niste ghete daca nu am unde sa probez ? Nu merge sa ma uit la haina, sa ma uit la mine; si asa … cu simtul meu vizual extrem de complex si de dezvoltat sa pot aprecia marimea potrivita. )

In fine… nu vreau sa ridic in slavi pe cel care a facut design-ul magazinului… Vreau sa vorbesc despre coltul acela… mirific plin cu fast-food-uri. Stiti voi, cafeceu, mec, springu, bargar ching etc etc etc. Acum nu vreau sa spun ca sunt total impotriva chestiilor astora, sa ma arunc pe geam ca nu stiu ce le pun dar sunt gustoase rau… Recunosc, frecventez si eu „localurile” astea, da’ oricum eu merg .. odata la cateva saptamani… (bine se intampla mai des daca sunt prin oras si mi-e foarte foame, fiind trecut de ora 12 nu prea mai e nici o patiserie deschisa…).

In fine, in timp ce treceam pe acolo (aparent nu mai ai cum sa intri in carrefour in sine, tre sa treci pe acolo) m-am uitat si eu repede, cu coada ochiului. Cred ca erau tona de copii pana in 7 ani care erau cu „marele mac” cu aripioarele fara os… deci jur nu am vazut atatia copii la masa… parca era defapt ziua unuia si erau toti prietenii lui de la gradinita sau ceva de genu.  Ma fratilor… mai exact parintiilor, voi nu aveti pe ce da banii? ma refer la faptul ca daca il inveti pe pustiulica de pe acum cu fast-foodu’… pei la 14 ani „dimineata – seara” o sa fie acolo… practic iti ingrasi porcusoru’. Acum nu vreau sa fiu rau da’… mi se pare mie sau cineva isi rateaza profesia de parinte ? Ok intelesg… vrea el foarte mult, il duci odata ca pustiu vrea neaparat, plange, se da cu curu’ de pamant etc etc. Da’… sa nu fie obisnuinta, ca mi-l si imaginez la 14 ani cu ceafa cat palma de mare; si nu ca a tras el de fiare.

Oricum… exista sperante, oarecum…  Dupa gloata de copii cu gusturi culinare extravagante, vad, parca exilata din „micul club al gurmanzilor” o fata. O fata care manca un mar. Pur si simplu genial, manca un mar la un fast food? Mai bine de atat nu se poate… Dar cum bine arata si poza de mai jos, imi si imaginez cum mecu’ o sa faca ei o manevra si vor scoate „Apple Dippers”, bucati de mere taiate si decojite pe care sa le servesti cu sosul ultra smecher de la mec 😉

Apple Dippers

Categorii:1 Etichete:, , , , , ,
  1. alina
    19 Iunie, 2009 la 11:41 am

    si cel din bucuresti are cabine de proba… 🙂

    • CH
      19 Iunie, 2009 la 2:29 pm

      inseamna ca nu stiu eu sa ma uit…
      imi cer scuze 😛

  2. 20 Iunie, 2009 la 12:48 am

    ce stii tu?au mere si la mec :))

    pe bune …

    • CH
      21 Iunie, 2009 la 8:24 pm

      au mere la mac ?

  3. 21 Iunie, 2009 la 8:01 pm

    gata.
    reclama 🙂

  4. alina
    21 Iunie, 2009 la 8:16 pm

    se accepta scuzele ;;)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

