Bbye

Uite ca a venit si vremea ultimului meu post pe care il scriu din caminul C2… Ma apuca o oarecare melancolie … da pe principiul ” barbatii nu plang ” o suprim si ma uit in zare.

Plec acasa… „de tot”; bine pana cand va trebui sa vin din nou pentru ca incepe anul II de facultate. In fine… e ceva ciudat, adica ma simt bine si ma simt rau, mi-e bine ca in sfarsit am terminat cu sesiunile cu toate „problemele” dar e rau… pentru ca m-am atasat mult de unii pe care nu o sa ii vad aproape 4 luni… mess ce mess frate ca altfel e sa stai fata in fata altfel e sa stai fata-laptop-net-desktop-cealalta fata…

Mdea… nush ce am ca nici cuvintele nu prea mai ies din mine… adica stiu ce simt, stiu cum ma simt mai bine zis… dar nush sa explic, sa descriu… ce prostie. Mereu am urat despartirile astea, bine ca nu am lasat nicidoata sa se vada… dar totusi… „mai vorbim”; in nici un caz nu „papa”. (bine ignorati titul… nu se pune 🙂 )

Categorii:Cugetari, Simple life Etichete:,
  1. 12 Iunie, 2009 la 11:56 am

    nu era „ne mai vedem” ? :))

    • CH
      12 Iunie, 2009 la 11:59 am

      bine … cu unii intr-adevar ne mai vedem… la altii sa fim mai realisti „mai vorbim” e… tot ce se poate (ca sa zic asa)

  2. alina
    12 Iunie, 2009 la 8:50 pm

    noi ne mai vedem metin ;;) te pup laiv :* 😀

    • CH
      12 Iunie, 2009 la 9:54 pm

      … daca ma gandesc bine tu nu m-ai pupat… tu si dede „ati uitat”

  3. Luissa
    19 Iunie, 2009 la 2:03 am

    Cand am citit prima data aici pe blogul tau, am crezut ca esti fata :”>

    • CH
      19 Iunie, 2009 la 8:32 am

      oook…. iti spun eu, nu sunt :))
      dar totusi… ce te-a facut sa crezi asta ?

  4. Luissa
    22 Iunie, 2009 la 12:32 am

    Felul in care scrii, in care detaliezi totul, astea au fost mici indicii.. proaste, e-adevarat :))

    • CH
      22 Iunie, 2009 la 12:58 am

      riiight atunci o sa incerc sa folosesc cuvinte „masculine” 🙂

  5. Luissa
    22 Iunie, 2009 la 1:09 am

    Sper ca nu ti s-a aprut ca am spus astea cu rea intentie. Din contra, mi se pare o calitate cand un baiat reuseste sa surprinda cat mai multe detalii si cand povesteste atotcuprinzator 🙂

    • CH
      22 Iunie, 2009 la 1:36 am

      eh stai linistita… mi-am dat seama ca nu ai vrut sa fii „rea” sau ceva de genul… si uhm mersi de compliment 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

