Fin

ca la finalul unui film frantuzesc din anii 80… „Fin”… bine sau al unui turcesc din aceeasi perioada ” Son ” (son = sfarsit).

da … e gata, primul an din facultate e gata. Nu imi vine sa cred, adica vorbeam cu B si parca ieri radeam de P cum s-a gafat el la ora de romana cu molfaitul. Cum a trecut un an asa de repede ? Nu stiu ce sa zic… adica s-au intamplat atat de multe ca nu am simtit cum a trecut timpul pe langa mine.

ma gandesc un pic… si ma uit „in spate”… cate au putut trece, in doar un an; cate s-au putut intampla;

mi-am facut prieteni noi, am invatat lucruri noi (nu doar la facultate), am aplicat chestii noi, mi-am schimbat usor mentalitatea, am facut lucruri noi, am uimit persoane ca cica m-as fi schimbat foarte mult (minciuni va zic eu), am indragit persoane noi, am iubit persoane noi, nu m-am ingrasat (cel putin cred… urmeaza sa ma cantaresc :D), „party till i get red eye” prin bucuresti.

Ahhh e chiar ciudat sentimentul pe care il am, cand stiu ca nu o sa imi revad colegii de facultate ceva timp… adica la ultimul salut era foarte ciudat, nici nu cred ca am constientizat ce urmeaza, vorba lui C; stateam ca un prostanac si zambeam in timp ce ne vedeam fiecare de drumul sau… Am fost in club cu o parte din grupa ca si „ultima chestie pe care o face 1502 impreuna” si uhm… am aflat mai multe chestii interesante, odata ca am fund misto  ( C asta… e cam nebuna de fel, da’ e moldo si o iert; am eu o slabiciune pentru moldovence  ); parlament inca mai canta (aia de aveau melodia cu privirea ta); uhm aparent  ” i like it from behind „; C chiar iese din camera, nu sta toata ziua cu nasul in manualul tras la xerox din statia de metrou de la Piata Romana; si cuburile de gheata sunt foarte nazbatice de fel (C stie bine 😉 );

Ehhhh unii au terminat facultatea, altii incep sesiune, unii duc greul la restante, cativa pleca pe la practica, multi vin la mare ca de… „e vara”, unii se bucura ca fac 18 ani (apropo… mi-e dor de clasa a 11-a -> a 12-a, mai exact de sezonul de majorate… ce vis era ); altii mai mosi au 21 de ani si sufera ca de la varsta asta creierul nu mai creeaza sinapse intre neuroni (cu alte cuvinte prostesti pe zi ce trece). Bine ca eu mai am un an si ceva pana atunci… cum i-am zis lui A, imi fac o lista cu „lucruri pe care trebuie sa le fac pana la 21 de ani” si o sa incerc sa ma tin de ea. Pana atunci … nu voi spune „La revedere”… „Ne mai vedem” e mai bine 🙂

Nota: uhm stiu ca am pus cam multi de „C”, ca fapt divers, fiecare „C” diferit e o persoana diferita.

say goodbye

  1. 8 Iunie, 2009 la 7:30 pm

    ..si unii se chinuie in sesiune :))

    • CH
      8 Iunie, 2009 la 7:41 pm

      heheheh … vezi avantajul de a fi la ASE 😛

  2. Alexandra
    8 Iunie, 2009 la 7:31 pm

    Trebuie sa ne vedem…
    deja mi-e dor de voi 😦

    • CH
      8 Iunie, 2009 la 7:41 pm

      si mie de ….. uhm tine da… de tine :))

  3. 9 Iunie, 2009 la 6:42 pm

    eu ma gandeam zilele trecute la Cristinel :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

