Prima pagină > Simple life > „bolnav”

„bolnav”

Draga cititorule,

Imi cer scuze ca nu am mai scris, dar am suferit de ceea ce numesc eu „toceala infecta”. Am fost la doctor si mi-a zis ca o sa mai dureze ceva dar pe sambata asa.. cica mi-ar trece. Nu am avut incredere in doctori dar sa zicem.

Stiu ca am absentat o vreme, stiu stiu dar promit ca ma revansez, nevoia asta de a face pe micul-mare poet inca ma freaca la neocortex, deci o sa mai pun cateva… Maine promit ca o sa scriu despre prostia umana (bine o sa dau exemple despre ce am patit eu)

In rest e bine… daaaa sper sa imi treaca repede boala asta ca vreau sa gust din supa de pui a mamei… da vreau sa fiu cocolosit si invelit de mama, sa imi primesc pupicul de noapte buna ca atunci cand eram prea mic si nu suportam sa dorm cu lumina stinsa de la baie. Ahhh ce cute e Metin… nu, Metin vrea acasa, nu ca nu ii place aici, dar ii e dor de chestia pe care o numeste el in mod generic „acasa”.

Anyway… imi cer scuze din nou si ma pun pe treaba promit… pana atunci mai delectati-va cu „furtunile intelectuale” pe care le da mintea mea bolnava pe la sectiunea „It rhymes”.

Categorii:Simple life Etichete:, , ,
  1. 4 Iunie, 2009 la 9:21 pm

    gata sesiunea ma?

    • CH
      5 Iunie, 2009 la 12:42 am

      nu … samabata e ultimul examen 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

