Lately

Lately nu am scris nimic… si imi cer scuze, nu spun ca nu am avut timp doar nu am avut eu chef sa zic asa… Ma simt usor high, ma simt bine, dar parca plutesc. Nu sunt afectat de stresul din jur, de suparari, de oameni nesimtiti si de prosti. Nush, nu e de la narghileaua de aseara… (dar trebuie sa recunosc ca m-au amuzat ospatarii, ca erau egipteni cred, dar romani sigur nu erau 🙂 ; va dati seama ce spirit de observatie am… mi-am dat seama ca ala nu e roman 🙂 )

Joi cand ma duceam spre gara sa imi iau bilet, stau in statie si era un tigan care tipa in ultimul hal ca lui sa i se dea banii ca altfel nu ii va ierta (nush cine sunt ei de trebuiau sa ii dea bani… dar in fine). Se agita omul pe 25 de grade, el in costum, tot spunea ca poate fi prieten, poate uita, nu e problema doar sa i se dea macar 10.000€. La un moment dat are o criza de egocentrism si striga in gura mare ca el trage sforile in tara asta mica, el poate pune pe oricine la conducere si intr-un final grandios pentru a ne demonstra ca e bazat scoate briceagul… care avea o lama de 5 centimetri :/ . Acuma nu vreau sa fiu rau sau ceva… dar totusi tipi in ultimul hal si incerci sa te impui cu o lama de 5 cm ? … hai frate ca daca are lumea sa iti dea 10.000€ iti permiti si tu un cutit de vanatoare.

Vineri am ajuns acasa dar nu m-am dus acasa acasa… m-am dus la bunica mea pentru ca era ziua ei. Super fain… dar pacat ca inca nu s-au facut capsunile… bine nu toate.

Sambata am reusit sa pierd timpul big time… adica am ajuns acasa pe la 9 dimineata; siiiii nu stiu cum am reusit dar am fost pelcat de pe la 10 si m-am intors pe la 4 dupa masa. Nu zic ca nu am reusit sa fac ceva productiv… dar se putea si mai repede fara sa ma intind pe 6 ore. Acasa a fost vis… ahh abia astept sa scap de sesiune (nu ca pana acuma m-ar fi deranjat) dar abia astept aproape 4 luni … vis.

Duminica am facut cu 50 de minute in plus cu trenul… habar nu am de ce, bine poate pentru ca ne opream in campii cam des da’…

Luni am avut examen la birotica; nu a fost greu, dar nush e relativa treaba, adica daca imi va fi punctata o treaba am sanse sa iau nota buna daca nu… ma multumesc si cu mai putin. Mai pe seara am fost la o narghilea unde am reusit sa corup pe toti cei prezenti sa traga din ea. Acuma trebuie sa mentionez ca restul au refuzat mereu cand a venit vorba de tras din narghilea. Eh… ce sa zic sunt „coruptia” in persoana :). Seara am fost la un tenis de camp… jucat pana pe la un 3 noaptea… mai stat vorbit pe mess pana pel a 4 dupa somn de voie.

Ah da am zis ca nu uit.. H ai sa imi spui cateva lucruri… ti-am zis ca nu uit 😛

Ah si aveam si o sectie cu dedicatii. (bine ideea mi-a venit … defapt mi-a adus aminte unchiul meu pe care l-am revazut cand am fost la bunica)

Esti o tipa care s-a ingrasat si acum fumeaza ? Date-n g.m.

Esti un enervant care e prea barbat cand nu tre si prea muiere, la fel, cand nu tre ? Date-n g.m.

Esti o fraiera care „nu” pentru ca mnaaaa mi-e sila ? Date-n g.m.


Narghilea

  1. 26 Mai, 2009 la 1:20 pm

    incerci sa imiti pe Parazitii a ?

  2. CH
    26 Mai, 2009 la 1:21 pm

    nu … doar le uzez mentalitatea 😛

  3. 26 Mai, 2009 la 9:29 pm

    si sambata noapte zici ca ai invatat, da? =))

    • CH
      26 Mai, 2009 la 10:23 pm

      chair am invatat… serios 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

