Prima pagină > Buc life > „stresiune”

„stresiune”

cica suntem in presesiune (noi de la ase) dar totusi oamenii „onesti” isi invata de pe acum pentru examenele din sesiune, nu vreau sa zic ca sunt un  rebel, non-conformist care lupta cu mentalitatea societatii contemporane (desi sincer sunt multe idei preconcepute care mi se par de-a dreptul stupide dar in fine); si eu invat si eu „tocesc” …

dar cica in ultimele cateva zile trebuie sa recunosc ca nu prea … adica da ok, am dat colocviul la statistica (si imi iese 9 over-all ceea ce e bine … ) dar sincer… nu am stat sa invat chiar asa de mult. Nu mai tin minte cu cine vorbeam despre faptul ca imi pot imparti timpul bine… si am timp practic de toate, nush ce sa zic… dar nu imi planific lucrurile… pur si simplu „go with the flow”, da am in mare o idee despre ce vreau sa fac dar nu in amanunt. De exemplu stiam ca o sa ma duc luni la 1:30 sa imi aflu nota la statistica, stiam ca mai pe seara trebuia sa merg la o narghilea dar nu stiam ca voi ajunge prin herastrau, noaptea tarziu voi fi prin moxa B C dansand si cantand, iar la 5 dimineata umblam pe strazi cu un zambet pe buze…

am ajuns la 6 dimineata in  camin… am dormit 6 ore. cu o zi inainte am dormit doar 4 ore, dupa ce m-am trezit azi am mancat si am plecat again in oras m-am intors la 8:30 am stat un pic… am iesit am alergat si iata-ma aici…. ce am invatat ? Am petrecut timpul …. ca sa nu zic ca l-am pierdut dar… meh sper sa ma intelegeti cand va spun ca a meritat fiecare minut 🙂

Time dilation

  1. Nicutza
    20 Mai, 2009 la 2:13 am

    the time you enjoyed wasting is not wasted time 🙂

  2. 20 Mai, 2009 la 3:52 am

    hai ba.. chiar vorbeam azi cu o prietena de la ASE si voi terminati sesiunea cand incepem noi si terminati sesiunea de restante aproape cand terminam noi sesiunea :))

    • 20 Mai, 2009 la 3:56 am

      ah da si aceasi situatie la mine pentru partialul la BE2 (Bazele Elth 2 in fine) :))
      ah si uhm hai sa nu vb de examene grele :p

  3. CH
    20 Mai, 2009 la 9:03 am

    da … bine ca din ochii altora am pierdut timpul… dar eu ? m-am simtit foarte bine, minut dupa minut..
    si ce partiale frate ? pana acu’ am luat 9 la fiecare… nu-i stres 🙂

  4. 20 Mai, 2009 la 2:07 pm

    ah la partiale nu e prob :)) idem si pentru mine ma rog singura problema ar fi la sda dar plm ..pai ce zic ca la voi oricum nu e stres 😀

    • CH
      20 Mai, 2009 la 2:11 pm

      … gresit la noi stres este… dar nu tre sa fii mare geniu ca sa te descurci, tre doar sa fi istet si un pic de „smecher”. Bine poate nu e cuvantul potrivit, inspirat, oportunist e mai bine zis

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

