Prima pagină > Buc life > Sub papuc

Sub papuc

uhm… eu cica lucrez la statistica da’… peste drum in caminul fetelor ce observ ? Un nene intr-o camera care intinde rufe… cat de sclav sa fii sa intinzi rufele unei fete ? (era un maieu de fete…). Adica… in loc sa iti speli tu hainele tale and stuff, te duci in camera unei fete si ii intinzi ei rufele ?

„Iubiiii nu vi sa-mi intinzi rufele?, hai iubiii te rog frumooooos xoxoxo”

Categorii:Buc life Etichete:
  1. 17 Mai, 2009 la 4:24 pm

    :))
    un barbat adevarat trebuie sa se descurce in toate conditiile
    ha!

    • CH
      17 Mai, 2009 la 4:26 pm

      da imi cer scuze, nu sunt un barbat… nu pot sa vad cum scrii, eu situandu-ma aici in fata laptopului si tu… presupun ca tot un laptop sau desktop; nu iti pot citi gesturile mimica prin monitorul asta… ah la naiba ma duc sa ma arunc in dambovita

  2. 17 Mai, 2009 la 4:28 pm

    pacat ca Dambovita face ocolul la eroilor, te-as fi privit pe geam cum plutesti 🙂

    • CH
      17 Mai, 2009 la 4:31 pm

      pei atunci … ma arunc pe strada in fata unei masini sau la o statie de metrou… sti tu mai bine care e mai aproape de geamul tau 🙂

  3. 17 Mai, 2009 la 4:32 pm

    Nu vreau sa te sinucizi din cauza mea :> dar
    pentru mine…ma mai gandesc

    • CH
      17 Mai, 2009 la 4:36 pm

      da da da … hai ca deja iti mangai orgoliul prea mult :))

  4. 17 Mai, 2009 la 4:41 pm

    eu vreau sa iti fac un bine si tot nu esti multumit 😛

    • CH
      17 Mai, 2009 la 4:42 pm

      da apreciez atentia pe care mi-o acorzi… dar pot avea grija de mine 🙂

  5. 17 Mai, 2009 la 4:45 pm

    cred ca situatia asta a degenerat rau 🙂

    • CH
      17 Mai, 2009 la 4:46 pm

      da stiu…. acuma inteleg cum isi facea lumea rank pe ZeList si pe BlogRank… spameaza blogul altuia cu comentarii 🙂

  6. 17 Mai, 2009 la 4:58 pm

    ete na…
    a degenerat sau a generat 😛
    eu nu spamez…daca nu vrei, nu mai comentez:P

    • CH
      17 Mai, 2009 la 4:59 pm

      ete da… zici ca nu vrei sa spamezi da … uite un pic cat ai putut vorbi …

  7. 17 Mai, 2009 la 4:59 pm

    Jos cenzura ;))

  8. 17 Mai, 2009 la 5:19 pm

    am vb la fel de mult ca tine 😛

    • CH
      17 Mai, 2009 la 5:33 pm

      gresit… eu doar am raspuns comentariilor tale 😛
      tu ai tot insistat sa continui discutia… „degenerata”

  9. yuri
    18 Mai, 2009 la 9:10 am

    Auzi, da’ de unde ştii că nu avea omu’ vreun interes ascuns? 🙂

  10. mesa
    18 Mai, 2009 la 11:39 pm

    Mi se pare incredibil ca ai scos 35+ commenturi pentru un post de 5 randuri… 🙂

    Faci furori!

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

