Prima pagină > Simple life > Leapsa: 4 lucruri

Leapsa: 4 lucruri

Am primit ieri o leapsa de la Ella, si am zis sa o „onorez” azi.

4 joburi pe care le-am avut

– agent vanzari

– consultant financiar

– consultant sales

– promoter

4 filme care mi-au placut

– How High

– Eurotrip

– Bruce Allmighty

– Memento

4 mancaruri preferate

– paste (facute de mine)

– ciocolata

– placinta cu branza a mamei

– placinta cu carne a bunicii

4 carti preferate

– Iona

– Jocul lui Gerard

– Ecuatia care n-a putut fi rezolvata

– Morometii (clasic 😛 )

4 locuri unde am locuit

pei eu in afara de constanta nu am locuit nicaieri… adica „locuit” =/= vizitat…

4 seriale/emisiuni tv preferate

– In gura presei

– House MD

– John Doe

–  The apprentice

4 site-uri pe care le vizitezi zilnic

wordpress

yahoo/mail

google

ase.ro

4 oameni carora le pasez leapsa

1_ideal

Mesa

Pestele

Lu

Categorii:Simple life Etichete:, , , , , ,
  1. Alexya
    15 Mai, 2009 la 9:37 pm

    da da da Eurotrip :d

    • CH
      15 Mai, 2009 la 9:39 pm

      sti tu ce s-a intamplat cu sora aia geamana la final nu ? care era pana atunci „cool dude with long hair” :-„

  2. m3sa
    15 Mai, 2009 la 11:15 pm

    consultant financiar

    oooo da…

    idee de consultant financiar… „am auzit ca daca le faci favoruri consultantilor financiari ei te slavesc mai bine…”

    • CH
      15 Mai, 2009 la 11:16 pm

      hai mei ca asa… toate slujbele au un nume smecher da defapt is niste vrajeli… mai mult sau mai putin

  3. m3sa
    15 Mai, 2009 la 11:17 pm

    edit: … bag-o mai sus si tu … 😛

    de ce leapsa lui ella arata diferit de a ta? … :-/

    • CH
      15 Mai, 2009 la 11:18 pm

      e greseala de link stai ca schimb 😉

  4. m3sa
    16 Mai, 2009 la 10:45 am

    … aseara cand am vazut leapsa eram in moxa la meci la bere… si eram luat rau… acuma cand m-am uitat era leapsa buna… credeam ca m-am prostit in plm…

    • CH
      16 Mai, 2009 la 10:47 am

      lol mane 🙂 deci mersi… mi-ai facut dimineata 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

