Prima pagină > Buc life, Cugetari, Simple life > Iata cum se „arde” timpul

Iata cum se „arde” timpul

M-am mai gandit eu asa… si am observat cum ziua de azi aveam un chef aproape de 0 sa invat  la marketing. Buuun asa ca desi stateam cu foile in fata, cu „foi” pe laptop si incercam sa citesc (nu mai zic ca incercam sa si inteleg ceva). Nu stiu cum, dar o forta superioara mie imi tot soptea in ureche ca toata treaba asta e PLICTISITOARE, am zis ca forta asta e si puternica ? cum poate un mic muritor de rand ca si mine sa se opuna unei forte aproape „divine” ca aceea ? am fost cuprins de val si fara sa stiu, fara sa gandesc in cateva minute numai de marketing nu ma tineam eu…  asa ca am zis sa va prezint un mic ghid despre cum se poate pierde timpul, acasa

  1. aveti acces la internet ? perfect puteti gasi tona de site-uri stupide care nu va ajuta cu nimic, nu invatati nimic, nu castigati nimic doar, exact, v-ati prins PIERDETI TIMP. Site-uri cu joculete stupide, site-uri cu filmulete, site-uri cu muzica… is cu nemiluita si daca nu stiti puteti mereu sa dati google
  2. tot pe sistemul „ai net?” poate printre cele mai uzate chestii, messu’. Avand in vedere ca forta aceea de care va vorbeam este si omni prezenta, sigur veti gasi alti pacatosi care nu vor putea sa i se opuna si veti avea cu cine vorbi / barfi / abuza de smiley-uri => Pierdeti mai mult timp
  3. unul dintre cele mai bune site-uri cu care recunosc va pierdeti extrem de mult timp, hash cinciu, perfect pentru zilele in care plictiseala va omoara, tot ce tre sa faceti e sa va pierdeti mintea (ca trupul…. e deja imortalizat in pozitii cat mai „sexoase”) prin universul acesta complex care impune o mentalitate specifica (de unde si denumiriile de coca / pitzi etc). Ganditi-va ca un average joe are undeva la 100 de prieteni virtuali si doar sa va utiat la cate 4-5 prieteni de la fiecare prieten … va ia ceva timp
  4. daca nu aveti net deloc, nici o problema, toata lumea are winamp => ascultati ultimele melodii nebunesti ale celor care ne reprezinta la eurovision (cum bine zice si Pestele);  pierdeti timpul dar va culturalizati urechea cu muzica de clasa superioara (ca benzina efix)
  5. ati vazut ultimul episod de la gossip girl ? house ? dar „how i met your mother” ? si ce daca … friends a fost si va fi mereu tare; dallas e pentru veterani… nu recomand decat daca nu aveti experienta multa in spate
  6. 2 pungi de seminte, un mobil cu redare mp3, o banca si niste prieteni => dati drumul la barfa

Acu ce am facut eu ca sa ard timpul aiurea ?

Pei m-am uitat prin hi5-ul meu (da … pledez vinovat am si eu unul); am mai clickuit ca nebunul prin blogrollul meu, m-am gandit sa postez treaba asta de acum, am ascultat niste Kenny G (care apropo pentru cei carora le place jazzul va recomand sa ascultati The Moment; ironic nu ? va spun sa pierdeti timpul ascultand o melodie cu numele „momentul”); m-am jucat niste DotA, am chatuit pe mess, am dormit bine o ora jumate… si iata cum am ars eu din timp si au trecut 7 ore de cand am inceput sa invat la mkt, si am parcurs jumatate din material.

Wasting Time

  1. 12 Mai, 2009 la 8:31 pm

    DotA =))

    Nu te lasi,nu?

  2. CH
    12 Mai, 2009 la 8:32 pm

    nup… adica daca fac o paralela intre cum ma jucam inainte sa ajung la fac si cum ma joc acuma… pei crede-ma ca m-am lasat :))

  3. AV
    12 Mai, 2009 la 10:51 pm

    You call talking to me on messenger a waste of time? INFIDEL!! I will smite you with my smiteness of smiteful smiting. Bow before me and sacrifice a small goat so i may forgive u,wormling. Bask in the awsomeness of my post.

    • CH
      12 Mai, 2009 la 10:55 pm

      yes my god… i beg you… forgive my lack of faith

  4. 13 Mai, 2009 la 12:39 am

    bai, deci bag picioarele – am examen la politica maine si exact asa am frecat si eu menta azi (somn+winamp+yahoo+net+hai faiv+bloguri). se vede ca avem background comun :))
    bafta multa!

    • CH
      13 Mai, 2009 la 12:40 am

      i can read your mind 🙂

  5. 13 Mai, 2009 la 12:40 am

    da ..acelasi sentiment referitor la Bazele Electrotehnicii 2 :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

