Prima pagină > Buc life, Simple life > Cum se arde timpul ?

Cum se arde timpul ?

Imi cer scuze ca nu prea am scris, ma rog ca mi-am ignorat „revista” sa zic asa…

Uhm o sa fac o mica recapitulare rapida a chestiilor mai interesante din cele cateva zile :

– am vazut prima mea boratura intr-un autobuz, practic 4 locuri erau „distruse” ca cineva care aparent a incercat orice metoda de a slabi si a zis ca singura ramasa e sa scoata tot ce inghite (indiferent pe ce orificiu) si mno… ma intelegeti de aici

– am fost sambata la ziua unei colege de grupa (da mami… m-am simtit foarte bine, e acelasi raspuns, nu trebuie sa ma intrebi de chiar asa de multe ori); in fine am fost plecat de pe la 7 din camera si am ajuns a doua zi la 8…  De ce atat ? pei pe la 5:30 am plecat de acolo, pe la 6:30 am ajuns la metrou, la 7:30 am reusit sa ajung la gara de nord (am luat de la eroilor 123… nu intrebati de;  mi-am luat si o tzeapa ca am uitat sa cobor la gara; bine … sincer sa fiu nu stiam ca aia e singura statie de la gara si na… a trebuit sa ne intoarcem pe jos o statie); si de la gdn pana la camin cu 105…

– am invatat aproape … 35 de minute (pe ceas) la testul de azi de la finante publice, si ca sa vezi am luat 9 :)) (pe calea asta ii multumim profei ca nu ne chinuie cu teste exorbitant de grele | + ca oricum era materie pe care o stia mde la EMG … da s-a vorbit si despre asigurari sociale + sistemul de sanatate pe acolo 😉 )

– duminica nu am fost bun de nimic… pentru ca am dormit in 2 transe 3 ore somn, „pauza de masa” 5 ore de somn => trezit, invatat (vezi punctul 3 pentru detalii), jucat, mancat, somn

– am tot pocit cuvintele azi, nush ce am avut… din 20 de cuvinte 1 sigur era prost pronuntat… >.<

– azi mi-am amintit de tineretile mele… cum asa ? pei imi cumparase C un prigat de visini (imi era dator) si din greseala mi-a luat de struguri. In fine nu m-a deranjat, pentru ca … nush de ce imi aduce aminte de vremurile cand eram copil mic si mereu cand mergeam cu mama la cumparaturi era o patiserie de la care imi lua o placinta cu branza si un prigat de struguri… mi-a adus aminte de gustul ala, stiu ca eram innebunit dupa placinta aia cu branza (inca sunt)

– tot azi era sa fim dati afara din biblioteca pentru ca aparent nu prea e indicat sa glumesti si sa razi intr-o biblioteca… nu stiam :)). S-a uitat urat tanti la noi si : „daca nu terminati va dau amenda, iesiti si nu mai intrati in viata voastra”. Deci deja sufeream pe moment, nu ma mai primea la biliboteca 😦 , voi ramane rupt de la resursele informationale ale bilibotecii … NUUUUUU

– uhm duminica a fost ziua unei prietene foarte bune, bine nu pot sa zic ca am fost rau ca nu i-am urat inca „la multi ani” dar de obicei zic in fata… si astept sa ne intalnim 🙂

– last but not least… printre cele mai importante chestii, ziua fratelui meu mai mare… la multi ani 😉 (astept cinste 😀 )

Party time

  1. 11 Mai, 2009 la 8:36 pm

    o tii din petrecere in petrecere si te intrebi dupa de ce pocesti cuvinte .. :))
    nu ne mai incanta cu privelistile superbe din autobuz

    • CH
      11 Mai, 2009 la 8:44 pm

      zi mersi ca nu am pus poza…

  2. 12 Mai, 2009 la 8:07 pm

    Happy b`day pentru el!

    Astepti cinste, da` i-ai luat cadou? 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

