Prima pagină > Simple life > de ce iubim 1 mai ?

de ce iubim 1 mai ?

pentru ca:

  • avem motiv sa mancam carne in exces, prin exces ma refer la oala de mici si sandvisuri din piept de pui cu nemiluita (desi uhm… nu ii stiu numele mi-a zis ca e vegetariana deci presupun ca pentru ea nu ar fi un motiv)
  • avem motiv sa ne imbatam ca niste porci si sa ne rugam ca nu vom pati nimic, totusi e gripa asta porcina… (bine chestia asta pentru mine nu e un motiv… ca e cam greu sa te imbeti din cola/sprite)
  • ne revedem prietenii si ne facem altii noi (ceea ce e bine caci daca prietenii vechi nu ne mai intereseaza…  avem cu ce sa ii inlocuim)
  • ne distram ca ultimii bezmetici la un gratar intr-o curte din spatele unei case si facem hora pe Dj Vasile.
  • pentru ca seara iesim in club ca tot „omul”.
  • (*bine asta nu e neaparat ceva ce iubim ) ii injuram pe cocalarii / pitzi care se duc in bambu (nu am cerut drepturi de autor) doar pentru a sta la coada si sa faca un trafic infernal pentru cei care totusi vor sa ajunga undeva mai departe… caci mamaia nu se termina acolo
  • a venit smiley si a cantat live, nenea stie sa faca atmosfera
  • ne miros hainele a gratar si fum, mainile spalate de 10 ori inca mai au un iz fin de „parjoale”
  • avem discutii placute cu oameni care nici nu ii cunosti
  • am primit o biluta alba de la V
  • L era cea mai „nebuna” si il „umilea” pe T
  • X ? (vegetariana… deci chiar regret ca nu ii stiu numele… lasa ca o sa il aflu eu) este prima persoana pe care o cunosc si este vegetariana
  • B si C erau separati in lumea lor
  • M era nervoasa ca ne-am luat tzeapa la taxiu dar i-a trecut repede… zic eu (bine ignoram ca am mers dupa ~ 15 minute pe jos, M avea tocuri si era hai sa zic nu prea cald)
  • V stie sa se „certe”, stie sa poarte o discutie.
  • a fost ziua lui C (la multi ani din nou)
  • toti taximetristii vor sa te traga in tzeapa
  • totul s-a terminat cam repede… dar si maine e o zi
  • mereu cand te scoli a doua zi, ai impresia ca totul a fost un vis, totul de la intoxicatia cu fum pana cand o admiri cum „fuge” pana la scara blocului; dar… pana la urma totul depinde daca iti si realizezi „visul” … nu-i asa ?

Uhm.. again imi stiti „tic-ul”, nu folosesc numele complet , doar initiala (ca si C Petrescu) pentru ca e mai bine asa… pastrez o oarecare intimitate sa zic; plus ca am fost rugat sa mentin un nivel de discretie.

Imi pare rau dar momentan nu am poze de la gratar… promit ca o sa pun, + in club a venit un nene si ne-a facut o poza de grup… o sa incerc sa o gasesc.

Categorii:Simple life Etichete:, , , , , , ,
  1. 2 Mai, 2009 la 10:25 am

    si pentru ca mergem la sunwaves :))

    • CH
      2 Mai, 2009 la 10:28 am

      nu am fost… dar nu am simtit „lipsa” sau ceva… a fost dragut si in fusion 😛

  2. 2 Mai, 2009 la 3:11 pm

    am fost eu la sunwaves =))

  3. m3sa
    4 Mai, 2009 la 1:45 pm

    De ce sa nu iubim 1 mai?

    E o zi ca oricare alta zi, e nasol daca pica sambata sau duminica… dar in rest e doar inca un motiv pentru ca sa facem ce vrem 🙂

    I Reject Your Reality And Substitute My Own!

    • CH
      4 Mai, 2009 la 2:08 pm

      pei oricum ne distram in fiecare zi… acu e ceva mai, „oficial”
      si e „i reject your reality and substitute it with my own” dar in fine 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

