Prima pagină > Simple life > Hormonel

Hormonel

Nu prea aveam ce sa scriu pe blog dar iata ca soarta ma iubeste oarecum… si mi l-a trimis pe Gigel sa ma amuze, iata ce discutie elevata am avut cu Gigel dupa ce mi-am primit vreo 6-7 adduri de la 6-7 Gigei diferiti.

gigel_e_shukar: debia acu ai intrat
EU: ?
EU: deabia acu mi-a aparut add-u da… cu cine am placerea ?
gigel_e_shukar:  http://gigel_are_hash5.hi5.com
gigel_e_shukar: sunt baiatul cu tatuajul
gigel_e_shukar: dai o poza cu tine acia ?
EU: pentruuu ce ?
gigel_e_shukar: sa te vad si eu
gigel_e_shukar: ca tu m`ai vazut pe mine
gigel_e_shukar: dai ?
EU: pei tu iti dai seama ce stupida e situatia de fata?
gigel_e_shukar: haide nu fi egoista
EU: nici macar nu stiu cum de ai id-ul meu
EU: dar in fine..
EU: egoista ?
EU: ok..
EU: nenea cu oo mari
EU: nu cred ca esti poponar
EU: ca e nasol..
EU: nu sunt fata
EU: gresisi sexu…
EU: nashpa…
gigel_e_shukar: poftim
gigel_e_shukar: tu nu esti fata
EU: da … oricat de greu ar fi de crezut
EU: imi pare rau sa te dezamagesc
EU: nu sunt fata…
EU: „la naiba”
gigel_e_shukar: ba pula
gigel_e_shukar: pai tu ce plm mai intri e mine
gigel_e_shukar: nu vezi ce nick am
gigel_e_shukar: ca este de baiat
EU: :)) =))
gigel_e_shukar: in plm de poponar
EU: doamne ce inapt esti
EU: mersi
EU: mi-ai facut ziua
EU: esti pe blog 😉
gigel_e_shukar: hai sictir
EU: sa cresti mare hormonel
gigel_e_shukar: ignore
EU: :)) … inca rad =))
gigel_e_shukar: esti pusti cordit…
gigel_e_shukar: in plm de copil… tampit
EU: awaleu :)) deci tu iti dai seama ca cineva si-a batut pula de tine in ultimul hal ?
EU: ti-a dat id-ul meu si acu esti penibil
gigel_e_shukar: auzi
EU: da tare as vrea sa stiu macar cine ti-a dat id-u lmeu
EU: sa vad cine are chef de glume…
gigel_e_shukar: mata :))
gigel_e_shukar: o verisoara de a ta
EU: awaleu … deci esti si destept.. imi place ai si glume bune in tine
EU: zi un nume atat…
EU: uhmm imi spui ? sau terminam discutia aici

si aici gigel nu a mai zis nimic… s-a dus in negura necunoscutului ce inconjura fereastra de messenger.

Deci… nu stiu cine are chef de glume si a dat id-ul meu stanga dramba la gigei in calduri care aparent sunt prea inapti sa inteleaga ca „metin” e totusi nume de baiat. (trebuie sa mentionez ca nu stiu cum toti gigeii erau din constanta… deci oarecum ar fi trebuit sa stie ca metin e nume tataresc pentru BAIETI). Uhm… pentru cei ce nu stiu id-ul meu contine si un „metin” pe acolo separat… deci e la mintea cocosului de munte ca e ceva legat de „metin” … poate o fi numele meu ? nush.. ma mai gandesc. Dar ce e amuzant ca totodata am primit si diverse telefoane de la numere necunoscute … deci oricine are chef de glume a dat si numarul meu de telefon si id-ul … in fine la id nu ma deranjeaza ca toti nebunaticii astia de pe hi5 au id stil nebunatiku frumush3lU b3b3 … in fine si nu mi-e greu sa dau ignore. Nici numarul nu ma deranjeaza prea tare, oricum aveam nevoie de minute.

Dar am mai discutat cu cativa feti frumosi… bine am folosit cuvinte cat mai comune, nimic peste 8 litere, si am aflat ca „respectiva” stie ce e ala Mirc, e „brunetzika” si are un simt al umorului foarte bine dezvoltat. Deci… mami nu stiu cine esti, dar daca aveai chef sa iti bati joc de mine … nu prea a mers, m-ai amuzat ce e drept. Plus… cat de trista ar trebui sa fii sa stai pe mirc ca sa „dai” tzepe la baieti. Si cine mai foloseste mirc ?  Ok poate sunt eu „inapoiat” si nu folosesc minunatia asta informatica de se numeste Mirc… imi cer scuze, o sa ma reprofilez. Promit

Dar e si ceva deranjant, ca „atrag baieti”… deci e chair nasol. Ma duc sa ma arunc in Dambovita.

*nota: am decis sa ascund id-ul lui gigel pentru ca nu merita atentie nici cat sa ii spuneti ce tzeapa si-a luat; si pe al meu caci nu vreau sa risc sa atrag mai multi feti frumosi.

Categorii:Simple life Etichete:, , , ,
  1. 29 Aprilie, 2009 la 10:28 am

    esti cautat(a) :))

    • CH
      29 Aprilie, 2009 la 10:38 am

      daa am cardul de uhm gigei dupa mine … ce bine ma simt :))

  2. m3sa
    1 Mai, 2009 la 9:11 pm

    Aici este un exemplu de om retardat, care incearca sa combine fetele pe net, de unde rezulta 2 cazuri posibile:

    1. Injura si blesteama ca gaseste numa panarame. Desi nici el nu ar fi mai bun daca ar fi fost fata.

    2. Gaseste pe una destul de proasta sa puna botu la vrajelile lui, care intr-un final se spanzura cand isi da seama cat e de proasta.

    Oricum… cum DanDiaconescu si-a gasit telespectatori, asa isi va gasii si shukaru de gigel panarama.

    PS: Eu nici acuma nu stiu ce inseamna shukar! Probabil ceva venit din tiganeste…

  3. 2 Mai, 2009 la 1:23 pm

    :))prea tare

    • CH
      2 Mai, 2009 la 10:15 pm

      nu, nu este tare… e ceva de speriat :/

  4. marus_sucaru
    14 Septembrie, 2009 la 9:46 am

    cool :)))

  1. 12 Mai, 2009 la 11:43 pm

Lasă un răspuns

